Galia perduodama per dvigubą sankabą turinčią pavarų dėžę į galinius varomuosius ratus. Nuo 0 iki 400 km/val. automobilis įsibėgės tik per maždaug dvidešimt sekundžių!
Kaina dar nėra paskelbta, tačiau Koenigsegg iš viso pagamins tik šešis šio modelio vienetus.
Dar viena, labai įdomi premjera, kurią bus galima išvysti Ženevos automobilių parodos metu. Brangieji automanai ir automanės, susipažinkite su Koenigsegg One:1 - tobulą svorio ir galios santykį turintį automobilį. Ne veltui automobilis turi 1:1 vardą.
Švedijoje sukurtas automobilis turi 5 litrų darbinio tūrio, aštuonių cilindrų variklį, kuris išvysto net 1341 arklio galią ir 1371 NM sukimo momentą. Jeigu dar to ne gana, mašina sveria 1341 kilogramą.
Dar viena, labai įdomi premjera, kurią bus galima išvysti Ženevos automobilių parodos metu. Brangieji automanai ir automanės, susipažinkite su Koenigsegg One:1 - tobulą svorio ir galios santykį turintį automobilį. Ne veltui automobilis turi 1:1 vardą.
Švedijoje sukurtas automobilis turi 5 litrų darbinio tūrio, aštuonių cilindrų variklį, kuris išvysto net 1341 arklio galią ir 1371 NM sukimo momentą. Jeigu dar to ne gana, mašina sveria 1341 kilogramą.