Automobilio pristatymo metu, Christianas von Koenigseggas atskleidė, jog vardą naujam modeliui išrinko jo mama. Šis vardas buvo pasirinktas neatsitiktinai, nes išvertus iš švedų kalbos – „Gemera“ reiškia – „To give more“. Ir su štai šiuo modeliu „Koenigsegg“ siekia automobilių industrijai ir automobilių entuziastams suteikti šį bei tą daugiau.
Pirmą kartą bendrovės istorijoje „Koenigsegg“ vardą dėvės keturvietis, patogus ir komfortiškas „GT“ tipo automobilis. Tačiau tai nereiškia, jog jis prarado visus „Koenigsegg“ būdingus atributus.
„Gemera“ bus komplektuojamas su įspūdingo pajėgumo hibridine jėgaine. Ji išvystys net 1700 arklio galių ir 3500 Nm sukimo momentą. Ji leis keturviečiui automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti tik per 1,9 sekundės ir atradus labai ilgą tiesiąją – pasieks maksimalų 400 km/val. greitį. „Koenigsegg“ taip pat teikia, jog automobiliui važiuojant 350 km/val. jis dar turės neišnaudotą 1600 Nm rezervą.
Didžiausią įspūdį kelia ne hibridinės jėgainės galia. Didžiausią įspūdį kelia vidaus degimo variklis. Tai – 2 litrų darbinio tūrio, vos 3 cilindrų benzininis variklis, kuris išvysto 600 arklio galių ir 600 Nm sukimo momentą itin plačiame (2000-7000 aps/min.) sūkių diapazone.
Jis talkina trims elektros motorams. Du iš jų sumontuoti ant kiekvieno galinio rato. Be to, vidaus degimo variklis buvo sukurtas taip, jog galėtų naudoti ne tik tradicinį benziną, bet ir etanolį ar metanolį – kuro rūšis, kurios labai stipriai prisideda prie CO2 emisijų sumažinimo.
„Gemera“, kaip ir bet kuris kitas hibridinis automobilis, gali važiuoti naudodamas vidaus degimo variklį arba elektros energiją. Naudojant pastarąją, „Gemera“ patyliukais galės pasiekti 300 km/val. greitį ir su pilnai įkrautomis baterijomis nuvažiuoti maždaug 50 kilometrų distanciją.
Unikalus automobilis, todėl nenuostabu, jog „Koenigsegg“ ruošiasi pagaminti tik 300 hibridinio „Gemera“ vienetų.
Tai bent automobilis!