Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Mes ne kartą minėjome, jog džiaugiamės, kuomet į klasikinį automobilį sudedami modernūs komponentai. Tai mašiną padaro ne tik saugesnę gatvėje, bet ir malonesnę eksplotuoti.
Dalinamės dar vienu kokybišku pavyzdžiu, kai senas kėbulas sulaukia modernių padargų. Kolega iš „Dead End“ garažo pasigamino sau ganėtinai šiuolaikišką automobilį ant 1953 metų „Chevrolet“ kėbulo.
Mašinoje sumontuota orinė „Accuair“ važiuoklė leidžia mėgautis komfortu, o po variklio dangčiu slepiasi „GM LS“ serijos variklis, kurs neatrestauruotu kėbulu pasidabinusį automobilį daro tikru „miegaliumi“.
Šeimininkas džiaugiasi, jog dabar gali savo keturaračiu draugu pasikliauti bet kokiomis situacijomis, o mes siūlome jums pasižiūrėti, kai automobilis atrodo pro kameros objektyvą.
Mes ne kartą minėjome, jog džiaugiamės, kuomet į klasikinį automobilį sudedami modernūs komponentai. Tai mašiną padaro ne tik saugesnę gatvėje, bet ir malonesnę eksplotuoti.
Dalinamės dar vienu kokybišku pavyzdžiu, kai senas kėbulas sulaukia modernių padargų. Kolega iš „Dead End“ garažo pasigamino sau ganėtinai šiuolaikišką automobilį ant 1953 metų „Chevrolet“ kėbulo.
Mašinoje sumontuota orinė „Accuair“ važiuoklė leidžia mėgautis komfortu, o po variklio dangčiu slepiasi „GM LS“ serijos variklis, kurs neatrestauruotu kėbulu pasidabinusį automobilį daro tikru „miegaliumi“.
Šeimininkas džiaugiasi, jog dabar gali savo keturaračiu draugu pasikliauti bet kokiomis situacijomis, o mes siūlome jums pasižiūrėti, kai automobilis atrodo pro kameros objektyvą.