Didžiausias iššūkis - naujas automobilis
Istoriniame Monte Karlo ralyje gali dalyvauti tik 1955-1980 metų laikotarpiu pagaminti modeliai, kurie tuo metu dalyvavo varžybose. Šiemet K. Raišys ir I. Zakmanas istorinių lenktynių vingius skrodžia su egzotišku 230 AG galios „Jaguar XK150 FHC“ automobiliu. Pasak lenktynininko, būtent naujasis automobilis bus didžiausias šių metų iššūkis.
„Čia startuoju trečią kartą ir maždaug žinau, ko galiu tikėtis. Tiesa, abu metus važiavau su lengvu ir ne tokiu galingu MG B rodsteriu. Su „Jagu“ važiuoti bus labai smagu, nes jis galingas, greitas ir dar prašmatnus. Tai pasitarnaus stačiose įkalnėse. Tačiau jis sveria beveik 1 300 kg, o akluose snieguotuose posūkiuose tai tampa iššūkiu. Bet, kaip sakoma, trečias kartas nemeluoja“, – prieš startą kalbėjo K. Raišys, kuris šiais metais yra vienintelis lenktyniaujantis tokiu modeliu.
Per kelias dienas „Flameris Racing įveiks 15 greičio ruožų. Dieną ir naktį jie nuvažiuos 454 kilometrus. Paskutiniai greičio ruožai prasidės naktį iš antradienio į trečiadienį. Iškilminga apdovanojimų ceremonija Monte Karle vyks trečiadienio vakarą.
Istorinių lenktynių dvasia
Monte Karlo ralis yra seniausias pasaulyje. Jis pirmą kartą surengtas 1911 m. ir nuo to laiko yra neatsiejama automobilių sporto istorijos ir europinės kultūros dalis. Monako kunigaikštystės automobilių sporto klubo organizuojamas renginys per daugiau kaip šimtą metų tapo vienu didžiausių kasmetinių automobilių sporto renginių pasaulyje. Tačiau nuo 1998 m. organizatoriai grąžina ir pirminę istorinių lenktynių dvasią. Savaitę laiko trunkantis „Monte Carlo Historique” ralis iš visos Europos ir pasaulio žiemą į Monaką sutraukia šimtus originaliais automobiliais važiuojančių lenktynininkų.