• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kas galėjo pagalvoti, jog tarptautinės bendruomenės pripažinimo sulaukęs festivalis – „Gatebil“, vyks ne vieną, ne du, bet kelis kartus per metus, bet ar tuo reikėtų skųstis? Tikrai ne.
Kiekvieno automobilių entuziasto fantazijas pateisinantis festivalis visuomet buvo šonu slystančių automobilių meka. Juk būtent dėl agresyviai ir pasiuteliškai didžiuliu greičiu slystančių automobilių „Gatebil“ išaugo į festivalį, kokiu yra dabar.
Liepos 11-14 dienomis Norvegijoje vykusi šventė suteikė puikią progą pakalbinti Marių Andrusevičių, kuris kartu su „Hooligan Drifting“ komandos nariais stengiasi nepraleisti kasmet vykstančių „Gatebil“ vakarėlių. Tik šį kartą šnekučiavomės ne apie vakarėlius, bet apie sportininko ateities planus, kuriuose yra ir Lietuva.

Kas galėjo pagalvoti, jog tarptautinės bendruomenės pripažinimo sulaukęs festivalis – „Gatebil“, vyks ne vieną, ne du, bet kelis kartus per metus, bet ar tuo reikėtų skųstis? Tikrai ne.
Kiekvieno automobilių entuziasto fantazijas pateisinantis festivalis visuomet buvo šonu slystančių automobilių meka. Juk būtent dėl agresyviai ir pasiuteliškai didžiuliu greičiu slystančių automobilių „Gatebil“ išaugo į festivalį, kokiu yra dabar.
Liepos 11-14 dienomis Norvegijoje vykusi šventė suteikė puikią progą pakalbinti Marių Andrusevičių, kuris kartu su „Hooligan Drifting“ komandos nariais stengiasi nepraleisti kasmet vykstančių „Gatebil“ vakarėlių. Tik šį kartą šnekučiavomės ne apie vakarėlius, bet apie sportininko ateities planus, kuriuose yra ir Lietuva.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW E30


(nuotr FreeWorldphoto by Paulius)
Pasiekė ribą
Kelis metus iš eilės „Hooligan Drifting“ komandos veiklą stebintys automanai labai gretai atskirs Mariaus vairuojamą bolidą nuo kitų. Pro šalį praskriejęs mėlynos spalvos BMW su japoniška širdimi, sugebėdavo pradžiuginti ne tik varžybų fotografus, bet ir drifto gerbėjus, kuriems patiko BMW ir 2JZ variklio kombinacija.
Šnekučiuodamiesi apie šiuo metu varžybose naudojamą bolidą,  Marius neslepia, jog galėtų įvardinti kiekvieną jungtį, pasakyti kaip atrodo kiekvienas varžtas, parodyti vietas, kurios buvo nukentėjusios per varžybas. Vis dėlto, kaip pasakytų pats lenktynininkas: „Šis automobilis nebesiūlo iššūkių“.
„Bolidas buvo tiek kartų perrinktas ir tobulintas, jog galiu sau leisti važiuoti į varžybas neapsikraudamas tona detalių. Be to, šiais metais pajaučiau, kad jeigu noriu pasiekti daugiau, turiu į pagalbą pasitelkti gerokai pajėgesnį bolidą“, – priduria Marius.

REKLAMA

BMW E30


(nuotr. FreeWorldphoto by Paulius)
Ne vienerius metus su „E30“ kartos 3 serijos BMW drifto trasose praleidęs Marius labai toli nuo BMW markės ratuočių nepabėgs. Šiuo metu „Hooligan Drifting“ komandos dirbtuvėse stovi būsimo bolido „griaučiai“.
„Naująjį bolidą konstruojame naudodamiesi „E46“ kartos „M3“ modelio pagrindu. Nenorėdamas atskleisti visų kortų, dabar galiu pasakyti tik tiek, jog automobilį į priekį varys daugiau nei 1000 arklio galių išvystantis variklis, kuris padės man neatsilikti nuo sparčiai greitėjančių varžovų. Konstruodami naują bolidą stengiamės suderinti paprastumą su funkcionalumu. Tai be galo svarbu, nes tai pasiekę – užtikrinsime aukštą patikimumo lygį.“, – pasakoja sportininkas.
Marius pripažįsta, jog pavyzdį ima iš kolegų, švedų ir norvegų, kuriems ši automobilių sporto šaka nėra hobis ar vieta, kurioje galėtų vaikščioti užrietę nosis.
„Skandinavijos drifterių lygis yra labai aukštas. Norvegai ir ypač švedai pasižymi agresyviu, bet tiksliu vairavimo stiliumi. Man itin patinka stipriausių komandų moralė. Jos daug investuoja ir sunkiai dirba tam, kad pranoktų konkurentų ir savo pačių galimybes. Tokia pačia morale vadovaujuosi ir aš.“

REKLAMA
REKLAMA

BMW E30


(nuotr. FreeWorldphoto by Paulius)
Svarbiausias ingredientas – patikimumas
Galingas automobilis – konkurencingas automobilis, ar ne? Na, iš dalies.
Ne vieną varžtą atsukęs, ne vieną detalę išlupęs Marius šnekučiuodamasis su mumis prisimena terminą – „Konkurencingas bolidas“, kuris sugrąžina visas patirtas nesėkmes, kurios išmokė kitaip vertinti driftui paruoštą techniką.
„Svarbiausia – turėti patikimą automobilį. Sukomplektuoti jį taip, kad atsiradus netikėtiems gedimams, juos pavyktų greitai ir lengvai pašalinti“, – savo patirtimi dalinasi Marius.
„Esu matęs pavyzdžių, kai pilotai praranda galimybę varžytis, dėl itin menkų gedimų, o jų išspręsti negali, nes reikalingų detalių tuo metu tiesiog negali gauti. Svarbu išlaikyti automobilio funkcionalumą, neapkraunant jo nereikalingais priedais“, – priduria sportininkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Hooligan Drifting“ komandos nariai


(nuotr. FreeWorldphoto by Paulius)
Skirs daugiau dėmesio Lietuvai
Didžiąją dalį laiko Marius ir jį palaikantys „Hooligan Drifting“ komandos nariai lenktynių savaitgalį praleisdavo labai stipriai nenutolę nuo namų. Kitąmet situacija pasikeis. Ne kardinaliai, bet pasikeis.
Sekančių metų planus dėliojantis Marius tikina, jog labai daug kas priklauso nuo to, kaip komandos nariams pavyks paruošti naująjį automobilį sekančių metų sezonui.
„Esame pasirinkę tris kryptis. Tai – „NEZ“ pirmenybės, Baltijos šalių ir Lietuvos drifto čempionatai. Pastarajame sudalyvauti norėčiau labiausiai, nes kiekvienose varžybose atstovaujame Lietuvą, bet dabar net neatsimenu kada paskutinį kartą teko sudalyvauti Lietuvoje vykusiose varžybose. Tai būtų didelis įvykis man ir mano komandos nariams.“
Artimiausiu metu Marių ir jo komandos narius galėsime išvysime paskutiniuose „NEZ“ čempionato etapuose: rugpjūčio 17 dieną, Suomijoje ir rugpjūčio 31 dieną, Rygoje.

REKLAMA

BMW E30


(nuotr. FreeWorldphoto by Paulius)
Pagrindinis tikslas – „Drift Masters“ lyga
Daugelis šonu slystančių automobilių sporto atstovų paslapčia svajoja iškelti sparnus į pačią aukščiausią ir svarbiausią lygą Europoje – „Drift Masters“. Ne vienerius metus organizuojamos pirmenybės labai dažnai laikomos puikia, europietiška alternatyva „Formula Drift“ čempionatui, kuris vyksta anapus Atlanto.
Po truputėlį ateities planus dėliojantis Marius Andrusevičius neslepia, jog tarptautinės bendruomenės pripažinimo sulaukęs čempionatas yra jo siekiamybė.
„Šis čempionatas – mano tikslų sąrašo viršuje. Čempionato eigą seku nuo pat pirmųjų varžybų ir neslėpsiu – svajoju apie dieną, kai galėsiu jose sudalyvauti“, – pasakoja Marius.
Atkaklumo ir užsispyrimo nestokojantis vaikinas tikina, jog šį tikslą jis pasieks. Anksčiau ar vėliau.
„Šią galutinę stotelę pasieksime, tik iki tol turime tam pasiruošti. Tikiu savo komandos nariais, kurie yra kaip didžiulis ir stiprus užnugaris ir tikiu, jog bendromis jėgomis vieną dieną galėsime pasiautėti geriausiame Europos drifto čempionate“, – pasakoja optimistiškumo nestokojantis Marius.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų