• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Modeliai "944" ir "968" padėjo susigrąžinti simpatijas "Porsche" entuziastų, kurie buvo nusivylę senesniu "924" modeliu.
"Porsche 944" gali būti suvokiamas kaip "924" modelio antra karta, net jei ir keletą metų abu modeliai buvo pardavinėjami kartu visiškai šalia vienas kito. Geresnis paaiškinimas būtų, jog "944" buvo gaminamas "924" pagrindu. Po keleto stiprių "Volkswagen" projektų, "Porsche" norėjo įrodyti, kad gali padaryti dar geriau. Ir to rezultatas buvo gera mašina.


"Porsche 914" buvo smarkiai kritikuojamas "356" ir "911" fanų, o visiškai jie paniekino "924" modelį. Ankstyvuosiuose aštuonesdešimtuosiuose "Porsche" suvokė, kad jų įvaizdis visiškame pavojuje. "Volkswagen" įsigijo "Audi" ir sportiškumo srityje pradėjo brautis į "Porsche" teritoriją. "Porsche" sukurti modeliai naudojo "Audi" sedanų variklius, o "911" modelis buvo tas, kuris skyrė "Porsche" nuo "Audi".
Taigi, "Porsche" nusprendė sukurti kitą modelį, kuris pakeistų "924". Platforma išliko ta pati, bet ji ir buvo originaliai sukurta "Porsche". Net jei tai ir buvo sukurta ir skirta "Volkswagen", "Porsche" susigrąžino dizainą atgal. Stilių pasiskolino iš "924 Carrera GT, bet orientavosi taip pat ir į išsiskyrimą. Nepatyrusiai akiai gali būti sunku juos atskirti, bet neišauklėta akis, negalėjo žinoti, kad "924" nebuvo tikrasis "Porsche". Debiutavus "944" modeliui 1982 metais, esminis skirtumas buvo variklis.




"Porsche" baziniam "944" modeliui parinko 2,5 litro motorą, kuris išvystydavo 150 arklio galių. Nors jis nusileido šiek tiek galia, "944" buvo greitesnis už "924 Turbo", tai taip pat įtakojo platformos pokyčiai. 1989 metais, "944" įgavo naują variklį, 2,7 litro ir turėjo 162 arklio galias. Automobilis nebuvo tiesiog greitesnis už "924", bet taip pat teikė daug malonumo jį vairuojant. Modelis taip pat buvo giriamas automobilinėje žiniasklaidoje tomis dienomis.
Visi bendrai sutiko, kad "Porsche" pagaliau sukūrė automobilį, kuris buvo vertas žodžių apibūdinančių "keliui ir trasai". "944" pateko į geriausiųjų dešimtuką 1983, 1984, 1985 metais sudaryto žurnalo "Car and Driver", jei priskirtume ir "Turbo" modeli, tai automobilis afišavosi dešimtuke ir 1986 metais. Tas pats žurnalas šį modelį įvardino, kaip geriausiai vairuojamu automobiliu 1984 metais, Amerikoje. Tai buvo kur kas geresnis automobilis nei "924" ir vis dar yra geidžiamas "Porsche" kolekcionierių. Turbo kompresoriumi pastiprintas automobilis turėjo 220 arklio galias.




Tai buvo ypač svarbus faktas, kadangi "911" modelio paprasto įsiurbimo 3,2 litro variklis, turėjo vos 207 arklio galias. "944" buvo pirmasis automobilis pasaulyje, kuris siūlo oro pagalves vairuotojui ir keleiviui standartinėje komplektacijoje. "Turbo S" buvo pristatytas 1988 metais, versija, kuri išspausdavo 250 arklio galių. Automobilio pakaba buvo pati moderniausia, o stabdžiai pasiskolinti iš "928 S4" modelio. "Turbo S" galėjo pasiekti 100km/h greitį per 5,5 sekundes, gana neblogai kaip 1988 metams. 1992 metais "Porsche" nusprendė sukurti naujos kartos "944" modelį. Po didelių pakeitimų pasirodė, kad jie sukūrė visiškai naują modelį ir pavadino jį "968".
Šis modelis dalinosi vos 20% detalių su "944". Keturių cilindrų variklis buvo pakeistas į 3,0 litro motorą su 236 arklio galiomis. Aišku "Porsche" sukūrė ir "Turbo S 968" modelį, kuris išspausdavo 305 arklio galias ir pasiekdavo 100km/h greitį per 4,7 sekundes. Šių modelių buvo pagaminta vos šešiolika vienetų. Dar retesni buvo "Turbo RS", kurių buvo pagaminta vos keturi vienetai. Šie išspausdavo 337 arklio galias ir buvo orientuoti tik į rezultatus trasoje. "968" gamyba nutraukta 1995 metais, keletą metų prieš pradedant gaminti garsiuosius "Boxer" modelius.




"Porsche" pagamino 163 192 vienetus "944" modelių ir 12 776 vienetų "968" modelių. Nors ir buvo brangesnis už "924", "Porsche" sugebėjo parduoti daugiau "944" modelių ir per trumpesnį laikotarpį. Šis modelis pagelbėjo "Porsche" dvejose srityse, įvaizdžio susigrąžinime ir pinigų įplaukose. Net ir dabar šis modelis yra, vienas iš pavyzdžių, geros vertės automobilio.







Modeliai "944" ir "968" padėjo susigrąžinti simpatijas "Porsche" entuziastų, kurie buvo nusivylę senesniu "924" modeliu.
"Porsche 944" gali būti suvokiamas kaip "924" modelio antra karta, net jei ir keletą metų abu modeliai buvo pardavinėjami kartu visiškai šalia vienas kito. Geresnis paaiškinimas būtų, jog "944" buvo gaminamas "924" pagrindu. Po keleto stiprių "Volkswagen" projektų, "Porsche" norėjo įrodyti, kad gali padaryti dar geriau. Ir to rezultatas buvo gera mašina.


"Porsche 914" buvo smarkiai kritikuojamas "356" ir "911" fanų, o visiškai jie paniekino "924" modelį. Ankstyvuosiuose aštuonesdešimtuosiuose "Porsche" suvokė, kad jų įvaizdis visiškame pavojuje. "Volkswagen" įsigijo "Audi" ir sportiškumo srityje pradėjo brautis į "Porsche" teritoriją. "Porsche" sukurti modeliai naudojo "Audi" sedanų variklius, o "911" modelis buvo tas, kuris skyrė "Porsche" nuo "Audi".
Taigi, "Porsche" nusprendė sukurti kitą modelį, kuris pakeistų "924". Platforma išliko ta pati, bet ji ir buvo originaliai sukurta "Porsche". Net jei tai ir buvo sukurta ir skirta "Volkswagen", "Porsche" susigrąžino dizainą atgal. Stilių pasiskolino iš "924 Carrera GT, bet orientavosi taip pat ir į išsiskyrimą. Nepatyrusiai akiai gali būti sunku juos atskirti, bet neišauklėta akis, negalėjo žinoti, kad "924" nebuvo tikrasis "Porsche". Debiutavus "944" modeliui 1982 metais, esminis skirtumas buvo variklis.




"Porsche" baziniam "944" modeliui parinko 2,5 litro motorą, kuris išvystydavo 150 arklio galių. Nors jis nusileido šiek tiek galia, "944" buvo greitesnis už "924 Turbo", tai taip pat įtakojo platformos pokyčiai. 1989 metais, "944" įgavo naują variklį, 2,7 litro ir turėjo 162 arklio galias. Automobilis nebuvo tiesiog greitesnis už "924", bet taip pat teikė daug malonumo jį vairuojant. Modelis taip pat buvo giriamas automobilinėje žiniasklaidoje tomis dienomis.
Visi bendrai sutiko, kad "Porsche" pagaliau sukūrė automobilį, kuris buvo vertas žodžių apibūdinančių "keliui ir trasai". "944" pateko į geriausiųjų dešimtuką 1983, 1984, 1985 metais sudaryto žurnalo "Car and Driver", jei priskirtume ir "Turbo" modeli, tai automobilis afišavosi dešimtuke ir 1986 metais. Tas pats žurnalas šį modelį įvardino, kaip geriausiai vairuojamu automobiliu 1984 metais, Amerikoje. Tai buvo kur kas geresnis automobilis nei "924" ir vis dar yra geidžiamas "Porsche" kolekcionierių. Turbo kompresoriumi pastiprintas automobilis turėjo 220 arklio galias.




Tai buvo ypač svarbus faktas, kadangi "911" modelio paprasto įsiurbimo 3,2 litro variklis, turėjo vos 207 arklio galias. "944" buvo pirmasis automobilis pasaulyje, kuris siūlo oro pagalves vairuotojui ir keleiviui standartinėje komplektacijoje. "Turbo S" buvo pristatytas 1988 metais, versija, kuri išspausdavo 250 arklio galių. Automobilio pakaba buvo pati moderniausia, o stabdžiai pasiskolinti iš "928 S4" modelio. "Turbo S" galėjo pasiekti 100km/h greitį per 5,5 sekundes, gana neblogai kaip 1988 metams. 1992 metais "Porsche" nusprendė sukurti naujos kartos "944" modelį. Po didelių pakeitimų pasirodė, kad jie sukūrė visiškai naują modelį ir pavadino jį "968".
Šis modelis dalinosi vos 20% detalių su "944". Keturių cilindrų variklis buvo pakeistas į 3,0 litro motorą su 236 arklio galiomis. Aišku "Porsche" sukūrė ir "Turbo S 968" modelį, kuris išspausdavo 305 arklio galias ir pasiekdavo 100km/h greitį per 4,7 sekundes. Šių modelių buvo pagaminta vos šešiolika vienetų. Dar retesni buvo "Turbo RS", kurių buvo pagaminta vos keturi vienetai. Šie išspausdavo 337 arklio galias ir buvo orientuoti tik į rezultatus trasoje. "968" gamyba nutraukta 1995 metais, keletą metų prieš pradedant gaminti garsiuosius "Boxer" modelius.




"Porsche" pagamino 163 192 vienetus "944" modelių ir 12 776 vienetų "968" modelių. Nors ir buvo brangesnis už "924", "Porsche" sugebėjo parduoti daugiau "944" modelių ir per trumpesnį laikotarpį. Šis modelis pagelbėjo "Porsche" dvejose srityse, įvaizdžio susigrąžinime ir pinigų įplaukose. Net ir dabar šis modelis yra, vienas iš pavyzdžių, geros vertės automobilio.





REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų