• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Europos automobilių gamintojai ir Europos Komisija pastaruoju metu vis dažniau išreiškia susirūpinimą, jog Kinijos vyriausybės subsidijuojami gamintojai senojo žemyno rinką užtvindys pigiais automobiliais ir tokiu būdu iššauks rimtas ekonomines ir socialines problemas. 

Europos automobilių gamintojai ir Europos Komisija pastaruoju metu vis dažniau išreiškia susirūpinimą, jog Kinijos vyriausybės subsidijuojami gamintojai senojo žemyno rinką užtvindys pigiais automobiliais ir tokiu būdu iššauks rimtas ekonomines ir socialines problemas. 

REKLAMA

Europos Komisija atsižvelgdama į susidariusią padėtį, netgi išreiškė pasiūlymą taikyti didesnius importo tarifus, į Europą atvykstantiems iš Kinijos, tačiau ar automobilių gamintojai iš tikrųjų kelia grėsmę vietos gamintojams? 

Uostuose – tūkstančiai automobilių 

Pasak „Automobilwoche“ leidinio žurnalistų, kiniškų automobilių paklausa gali būti perdėta, mat tūkstančiai naujutėlių automobilių, atvykusių iš Kinijos užkariauti europiečių širdžių, jau kurį laiką stūkso keliuose Europos jūrų uostuose.

Augant neparduotų automobilių skaičiui, keletas Kinijos gamintojų privalėjo išsinuomoti didesnio ploto aikšteles, kur galėtų kaupti į Europą importuotus automobilius, nes susidomėjusių jų įsigijimu tiesiog nėra. 

REKLAMA
REKLAMA

„Automobilių perteklius paveikė visus Europos uostus, į kuriuos atvyksta dideli kiekiai transporto priemonių“, – „Automobilwoche“ leidiniui sakė Belgijos Antverpeno ir Zeebrugge uostų administracijos atstovas Gertas Ickxas.

REKLAMA

Pasak G. Ickxo, šią problemą taip pat iššaukė keletas nepalankių veiksnių: „Šiuo metu labai stipriai trūksta automobilius galinčių pervežti sunkvežimių ir jų vairuotojų“, – sakė jis. 

Belgijos Antverpeno ir Zeebrugge uostų administracijos atstovas taip pat pabrėžė, jog automobiliai uostuose užsilieka žymiai ilgiau dėl gamintojų taikomo pardavimo modelio. 

„Kai kurie gamintojai automobilius parduoda tiesiogiai. Užuot gabenę automobilius į atstovybes, jie juos palieka stovėti uostuose iki tol, kol surandamas pirkėjas“, – tęsė jis. 

REKLAMA
REKLAMA

Nėra subsidijų – nėra elektromobilių paklausos

„ECG“ asociacijos prezidentas Wolfgangas Goebelis kalbėdamas su „Automobilwoche“ taip pat patvirtino, jog uostai šiuo metu yra perpildyti. 

„Automobilių paklausa šiai dienai nėra labai didelė, o tai įtakoja krovinių srautus uoste. Iš Kinijos importuojamos transporto priemonės yra tik viena problemos dalis“, – sakė jis. 

W. Goebelis taip pat pabrėžė, jog uostuose automobiliai užsilieka ir dėl Vokietijos vyriausybės sprendimo panaikinti subsidijas naujų elektromobilių įsigijimui.“ 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų