Tad koks tai elektromobilis? Pradėkime nuo svarbiausio – baterijos talpos. Deja, bet „BYD“ nepanoro atskleisti kokios talpos bateriją šis elektromobilis turi. Vis dėlto, „BYD“ su pasididžiavimu atskleidė, jog „BYD Han“ su pilnai įkrautomis baterijomis gali nulėkti 605 kilometrų distanciją.
Verta paminėti, jog šis rodiklis buvo užfiksuotas naudojantis senoviška „NEDC“ metodika, tad kai ateis metas automobilis sertifikuoti Europos rinkai ir praeiti „WLTP“ taršos ir energijos suvartojimo testą, nuvažiuojamas atstumas bus gerokai mažesnis.
„BYD“ taip pat neatskleidė kokio pajėgumo elektros motorą surasime šiame automobilyje. Vietoje to „BYD“ teigia, jog „Han“ sedanas iki 100 km/val. spurtuos per 3,9 sekundės.
Kaip ir kiti Kinijoje sukurti automobiliai, taip ir šie yra tiesiog prigrūsti įvairiausių technologijų. Pavyzdžiui, šie du elektromobiliai jau standartinėje įrangoje turės 5G ryšio technologiją, „DiPilot“ vardu pavadintą sistemą, kuri valdys greičio, eismo juostos ir atstumo palaikymą. Be to, „BYD“ elektromobilis bus pirmasis Kinijoje sukurtas automobilis, kuris naudos „Bosch“ specialistų sukurtą stabdžių modulį, kuriame bus integruotas stabdžių stiprintuvas ir „ESP“ sistema.
Bendrovės atstovai tikina, jog Europos rinkai skirta elektromobilis kainuos tarp 45-55 tūkst. eurų. Galutinė kaina priklausys nuo šalies, kurioje jis bus parduodamas.
Elektriniai modeliai senąjį žemyną turėtų pasiekti dar iki šių metų pabaigos.