Aukščiausios specifikacijos „Optima“ sedanas papildys „Kia GT“ modelių šeimą ir prisijungs prie „Kia Cee'd GT“ ir „Kia Sportage GT“. „Optima GT“ nuo standartinio modelio išsiskirs agresyvesnėmis kėbulo detalėmis, didesnio skersmens ratlankiais, gausesne komforto įranga, standesne pakaba, galingesniais stabdžiais, elektrinis vairo stiprintuvas buvo iš naujo sukonfigūruotas ir gamintojo atstovų teigimu, greičiau reaguos į vairuotojo komandas.
Kas be ko, nereikėtų užmiršti motoro. 2.0 litrų, 4 cilindrų turbo-benzininis variklis išvystys 245 arklio galias esant 6000 aps/min. ir 353 Nm sukimo momentą esant 1350 - 4000 aps/min.
„Euro 6“ reikalavimus atitinkantis variklis leis šiam žaviam sedanui iki 100 km/val. įsibėgėti per 7.4 sekundės ir pasiekti 240 km/val. maksimalų greitį. Vidutinės kuro sąnaudos? Gamintojo atstovų teigimu, šimtui kilometrų 2.0 litrų motoras suvalgys 8.2 litro benzino.
Kaip bebūtų keista, tačiau serijinei gamybai paruoštas ir Frankfurto automobilių parodoje demonstruotas „Optima GT“ buvo vadinamas prototipu. Kodėl? Bent jau „Kia“ stende stovėję atstovai teigė, jog kitais metais prekyboje pasirodysiančiam modeliui bus atlikti keletas pakeitimų, kurie turėtų pagerinti automobilio valdymo savybes ir komforto lygį.
„Kia“ kitais metais žada pristatyti dar vieną „GT“ modelių šeimos atstovą - „Kia Optima GT“ universalą. Kaip ir sedanas, taip ir universalas naudos tą patį 2.0 litrų benzininį variklį su 245 korėjietiškais ristūnais.
Kol kas, nėra žinoma kada „Kia“ prekybos salonuose pasirodys „Optima GT“ ar net „Optima GT“ universalas, tačiau šių modelių debiuto galime tikėtis kitų metų rudenį.