Pirmos kartos Kia Cee'd buvo gaminamas nuo 2006 iki 2012 metų, kai jį pakeitė visiškai naujas, antros kartos modelis. Europoje sukurtas Kia Cee'd naudojo tą pačią platformą, variklius, važiuoklės komponentus ir net tas pačias apdailos detales kaip ir Hyundai i30. Skyrėsi tik jų kainodara, interjero, eksterjero apipavidalinimas ir gamybos vieta. Kia buvo surenkamas Slovakijoje, tuo tarpu Hyundai buvo surenkamas Čekijoje, Nošovice mieste.
Kaip bebūtų keista, tačiau pirmasis Kia blynas neprisvilo, bet tapo pačiu populiariausiu markės modeliu. Kia Cerato pakeitęs modelis per metus surasdavo vidutiniškai 100.000 pirkėjų.
Vis dėlto kompaktiško hečbeko triumfo akimirka įvyko Aukščiausios pavaros laidoje. Populiarios laidos vedėjai ieškodami naujo pigaus ir prieinamo automobilio, pasirinko ne ką kitą, bet Kia Cee'd, kuris atitarnavo kelerius metus kaip pasaulio garsenybių bolidas.
Norėdami sukurti automobilį europiečiams, reikia žinoti ko nori europiečiai. Palyginus su ankstesniais Kia modeliais, kompaktiškasis Cee'd turi žymiai geresnį ir malonesnį liesti interjerą.
Interjere panaudotos minkštos ir pakankamai kokybiškos medžiagos, prietaisai išdėstyti logiškai. Nėra chaoso, kuris anksčiau vyravo ne tik Korėjietiškuose, bet ir Japoniškuose automobiliuose.
Įdomiausia yra tai, jog Kia Cee'd ratų bazės ilgis yra net 2.65 metro. Palyginus su to meto konkurentais, tai yra pakankamai daug. Ilgesnė ratų bazė padėjo padidinti erdvę salone, ypač priekyje sėdintiems keleiviams.
Bagažinės tūris taip pat didesnis už daugelio to meto automobilių - 340 litrai. Jeigu prireiktų pervežti didesnį daiktą, galima nuleisti galines sėdynes ir bagažinės tūrį padidinti iki 1300 litrų.
Volkswagen Golf yra laikomas pačiu nuobodžiausiu automobiliu pasaulyje, tačiau ar tikrai? Nuimkite Kia Cee'd ženkliuką ir pagalvosite, jog prieš jūsų akis stovi Nissan Almera arba Toyota Corolla.
Nors debiuto metu jis atrodė tikrai neblogai, tačiau bėgant metams, kompaktiškas hečbekas tapo dar vienu pilkoje masėje pradingstančiu automobiliu.
Kia dizaineriai greičiausiai norėdami sekti Volkswagen išmintu taku, nerizikavo ir sukūrė švelnių, neiššaukiančių ir šiek tiek nuobodžių formų automobilį.
Palyginus su ankstesniais Kia modeliais, pirmos kartos Cee'd buvo labai didelis šuolis į priekį, tačiau tikrai ne toks, kuris pranoktų savo konkurentus.
Pirmos kartos Kia Cee'd variklių gamoje buvo penki varikliai : trys benzininiai ir du dyzeliniai agregatai. Pats silpniausias yra 1.4 litro benzininis variklis, kuris išvysto 105 arklio galias. Nors iki 100 km/val. automobilis su šiuo varikliu įsibėgės per 11.6 sekundės, tačiau norint spėti judėti su srautu, reikia iš variklio gręžti viską. 1.6 litro, 122 arklio galias išvystantis benzininis agregatas šiek tiek geresnis, tačiau norint pilnavertiškai mėgautis dinamika ir pakankamai civilizuotomis kuro sąnaudomis, rekomenduotume pirkti Kia Cee'd su 1.6 litro dyzeliniu motoru.
Dyzelinio variklio ir mechaninės pavarų dėžės kombinacija yra labai maloni. Automobilis keliu rieda užtikrintai, komfortiškai ir nekeldamas pašalinių garsų. Kia Cee'd puikiai jaučiasi mieste ir greitkelyje, kuriame galėtų važiuoti nesustodamas. Vis dėlto, jeigu ieškote energingesnio ir sportiškesnio hečbeko su kuriuo džiaugtumėtės vingiuotais užmiesčio keliais, rekomenduotume pasidairyti kitur.
* Rūdys. Daugelis automobilių ekspertų pasakytų - Jeigu automobilis turi rūdžių, reiškia ji buvo patekusi į eismo įvykį. Šiame posakyje yra tiesos, tačiau tik ne tada, jeigu perkate Kia Cee'd. Visi modeliai iki pat 2009 metų turi problemų su rūdimis. Ieškote rūdžių židinių ties galinėmis durelėmis ir langų rėmų.
*Elektronika. Genda davikliai, elektrinių langų pakelėjai, automatine greičio palaikymo kontrolė...
*Tai ne problema, bet įspėjimas, jog dyzeliniai varikliai yra pakankamai jautrūs kuro kokybei.
*Neužsivedantis variklis. Šią problemą gali sukelti trys dalykai - kuro filtras, kuro pompa arba imobilaizeris. Pastaroji bėda yra dažnesnė.
Eugenijus, 1.6 CRDI
„Nieko blogo ir nieko gero negaliu pasakyti. Mašina pirkta nauja, įmonės vardu ir dabar yra nuvažiavus ~150.000 kilometrų. Per tą laiką teko pakeisti visus einamus dalykus ir keletą daviklių. Mašinos nepirkčiau vien dėl prasto aptarnavimo atstovybėje.“
Kristina, 1.6 CRDI
„Automobilį įsigijome 2008 metais. Už tokią sumą gavome tikrai neblogą automobilį. Turėjome problemų su varikliu, kuris rytais užvedus labai kratydavosi, bet po keletos apsilankymų atstovybėje, jie pradingo. Apskritai mašinai rašyčiau stiprų septintuką.“
Arnoldas, 1.6 CRDI
„Tikrąją ta žodžio prasme - kibiras. Nepatogus, triukšmingas, silpnas ir dar rūdija. Niekada negalvojau, jog naujos mašinos gali po dviejų metų pradėti rūdyti. Potencialių židinių yra daugiau negu senesniuose Opel'iuose.“
Orientacinės Kia Cee'd, 1.6 CRDI modelio atsarginių detalių kainos.
Stabdžių trinkelių komplektas - 80 litų.
Oro filtras - 25 litai.
Uždegimo žvakė - 7 litai.
Sankabos komplektas - 376 litai.
Rato guolio komplektas - 78 litai.
Vairo traukė - 56 litai.
Europietiška kokybė už korėjietišką kainą! Jeigu vadovaujatės stereotipais, greičiausiai nuo šio automobilio bandote apsiginti iš kunigo pasiskolintu kryžiumi, tačiau norintiems praktiško, ekonomiško, komfortiško ir pakankamai paprasto hečbeko, senajame žemyne sukurtas Kia Cee'd turėtų patikti.
Papasakokite apie savo kasdieninį automobilį kaip jums sekasi jį eksploatuoti. Kiekvieną atsiliepimą ateityje pridėsime prie konkretaus automobilio straipsnio, tad jūs iš dalies galite pagelbėti žmogui perkant BMW, Mercedes Benz, Alfa Romeo ar dar kokią nors kitą mašiną. Savo istoriją atsiųskite mums el.paštu :
[email protected] arba užpildykite žemiau esančią formą.