Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Socialiniai tinklai per pastaruosius metus tapo savaime suprantamais dalykais, kaip ir mobilieji telefonai. Jeigu anksčiau daugelis kompanijų savo produktus reklamuodavo tik televizijoje, žurnaluose ar radijuje, norint sudominti šiuolaikinę visuomenę, reikia investuoti nemažai pinigų ir į socialinius tinklus, kuriuose galima surinkti tikslinę auditoriją.
„Mercedes Benz“ norėdama pamaloninti visus kompanijos gerbėjus ir norėdama atšvęsti 17 milijonų fanų jubiliejų, vokiečių gamintojas į pagalbą pasikvietė keturis talentingus menininkus, kurie ant visiškai baltos sienos „sulipdė“ nuostabų paveikslą.
Viename iš „AMG“ kompanijos atstovybių „nulipdytas“ paveikslas buvo ne nupieštas, o „sulipdytas“ iš juodos spalvos izoliacijos.
Įspūdinga, ar ne?
Socialiniai tinklai per pastaruosius metus tapo savaime suprantamais dalykais, kaip ir mobilieji telefonai. Jeigu anksčiau daugelis kompanijų savo produktus reklamuodavo tik televizijoje, žurnaluose ar radijuje, norint sudominti šiuolaikinę visuomenę, reikia investuoti nemažai pinigų ir į socialinius tinklus, kuriuose galima surinkti tikslinę auditoriją.
„Mercedes Benz“ norėdama pamaloninti visus kompanijos gerbėjus ir norėdama atšvęsti 17 milijonų fanų jubiliejų, vokiečių gamintojas į pagalbą pasikvietė keturis talentingus menininkus, kurie ant visiškai baltos sienos „sulipdė“ nuostabų paveikslą.
Viename iš „AMG“ kompanijos atstovybių „nulipdytas“ paveikslas buvo ne nupieštas, o „sulipdytas“ iš juodos spalvos izoliacijos.
Įspūdinga, ar ne?