Veidrodėliai
Dar vienas svarbus komponentas, kuris atkeliavo iš „Volvo“ atsarginių detalių sandėlio. Ar tai yra šio automobilio silpnybė? Tikrai ne, bet esame įsitikinę, jog didesnis biudžetas būtų leidęs sukurti aptakesnius šoninius veidrodėlius.
Interjeras
„Aston Martin V8 Vantage“ buvo kuriamas kuomet britų markė priklausė „Ford“ koncernui. Tuo metu „Ford“ koncerno rankose buvo ir kiti gamintojai: „Jaguar“, „Land Rover“, „Range Rover“ ir „Volvo“. Būtent iš pastarosios markės „Aston Martin“ pasiskolino daugybę įvairiausių smulkmenų.
Elektra valdomų langų mygtukai – „Volvo“, valytuvai – „Volvo“, posūkių rankenėlė – „Volvo“.
Multimedija
„VAG“ koncernui priklausančios markės šioje srityje lenkia visus savo varžovus. Naujausios kartos modeliai naudoja praktiškai tą pačią programinę įrangą. Skirtumai slypi tik grafinėje sąsajoje. Ar tai blogai? Tikrai ne.
„Aston Martin“ norėdama neatsilikti nuo savo konkurentų, turėjo pasirinkti vieną iš trijų kelių: sukurti savo sistemą, surasti partnerį kuris sukurtų sistemą ir už grašius naudoti jau sukurtą sistemą. Būtent pastarąjį variantą pasirinko „Aston Martin“.
Britai dar kartą pasirinko „Volvo“ inžinierių sukurtą multimedijos sistemą, kuri anuomet nebuvo liaupsinama dėl intuityvumo ar sklandaus veikimo.
Naujos kartos „Aston Martin“ modeliai naudoja gerokai pažangesnę, „Mercedes Benz“ multimedijos sistemą.