Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kaip galėtumėte apibūdinti S klasės sedaną? Prabangus, komfortiškas, greitas. Net neabejojame, jog daugelis pasirinktų būtent šiuos žodžius norėdami apibūdinti „Mercedes Benz“ kompanijos flagmaną. Jeigu tą patį klausimą užduotume šio projekto autoriui – Ilja Beljakovui, jis parinktų visiškai kitus epitetus.
Rusijoje gyvenantis pilietis savomis rankomis S klasės sedaną pavertė bekelės milžinu, sukryžminęs „GAZ 66“ važiuoklę su „W140“ kartos S klasės sedano kėbulu.
Trejus metus prie šio projekto praleidęs vyras sukūrę vieną įspūdingiausių automaniškų hibridų, kuriuos kada nors esame matę.
Šį automobilį, jeigu jį vis dar galima taip vadinti, varo originalus 5 litrų, 8 cilindrų „Mercedes Benz“ motoras, kuris buvo suporuotas su standartine „W140“ automatine pavarų dėže. Visa kita – nuo skirtingų lengvųjų automobilių ir vilkikų arba buvo pagaminta specialiai šiam projektui.
Vau!
Kaip galėtumėte apibūdinti S klasės sedaną? Prabangus, komfortiškas, greitas. Net neabejojame, jog daugelis pasirinktų būtent šiuos žodžius norėdami apibūdinti „Mercedes Benz“ kompanijos flagmaną. Jeigu tą patį klausimą užduotume šio projekto autoriui – Ilja Beljakovui, jis parinktų visiškai kitus epitetus.
Rusijoje gyvenantis pilietis savomis rankomis S klasės sedaną pavertė bekelės milžinu, sukryžminęs „GAZ 66“ važiuoklę su „W140“ kartos S klasės sedano kėbulu.
Trejus metus prie šio projekto praleidęs vyras sukūrę vieną įspūdingiausių automaniškų hibridų, kuriuos kada nors esame matę.
Šį automobilį, jeigu jį vis dar galima taip vadinti, varo originalus 5 litrų, 8 cilindrų „Mercedes Benz“ motoras, kuris buvo suporuotas su standartine „W140“ automatine pavarų dėže. Visa kita – nuo skirtingų lengvųjų automobilių ir vilkikų arba buvo pagaminta specialiai šiam projektui.
Vau!