Vyrai panašiu metu ankstų ketvirtadienio rytą startavo Tartoko kaime netoli Šalčininkų. Karolis su motociklu patraukė į savo gimtųjų Druskininkų pusę ir važiuos pagal laikrodžio rodyklę, o automobilį vairuojantis Vitoldas – link Zarasų, lėks prieš laikrodžio rodyklę. Jų laukia maždaug 1 600 km kelias neasfaltuotais keliais bei vieškeliais.
„Sportinis interesas yra. Man pačiam įdomu, per kiek laiko nuvažiuosiu šį maršrutą. Net nežinau, iki kur šiandien nuvažiuosiu, mat kelias, ne pats lengviausias. Pusė jo – geri platūs žvyrkeliai, kuriais galima lėkti greičiau, pusė – miško keleliai, kuriuose greitis neretai krenta iki nulio. Yra nuvirtusių medžių, šakų, miškovežių sugadintų kelių, kliūčių pakanka“, – privažiavęs Druskininkus situaciją perdavė K. Mieliauskas.
Nei Karolis nei Vitoldas nelenktyniauja, važiuoja pagal kelių eismo taisykles, tačiau kuris pasieks finišą pirmesnis, vis vien įdomu. Pasak pačių iššūkio dalyvių, motociklas turi privalumą žvyrkelyje, kur jis gali lėkti greičiau. Karolis tam pasirinko klasikinį jo mėgstamos „Enduro“ klasės „Royal Enfield Himalayan“ motociklą. Tačiau jam reikės dažniau stoti pildyti degalų atsargų. Tuo tarpu Vitoldas su visais ratais varomu „Peugeot Partner“ gali važiuoti ilgiau, jis taip pat pratęs važiuoti ilgus nuotolius naktimis, Karolis nelinkęs važiuoti tamsiu paros metu.
„Aš tamsiu paros metu važiuoju jeigu tik priverčia aplinkybės. Bet dabar dienos ilgesnės, tai lėksiu ilgai, degalinėse stoviniuosiu trumpai. Aš įpratęs kelionėse kol vairuoju valgyti mažai, kad neapsunkinti organizmo. Tik užkandžiauju šokoladu arba riešutais, o energijos man suteikia vitaminų ir mineralų kompleksas „Wellman“, taip vairuodamas visada išlieku budrus“, – kalbėjo K. Mieliauskas.
Apie numatomą finišo laiką nieko negali pasakyti nei Karolis, nei Vitoldas. Žvyrkeliais žemėlapyje nubraižytas maždaug 1 600 km maršrutas jiems naujas, toli gražu ir ne pats lengviausias. Abu kelionės rezultatų neprognozuoja.