• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prestižinio klasikinių automobilių ralio „Rallye Monte-Carlo Historique“ organizatoriai paskelbė atrinktų dalyvių sąrašą, kuriems leista dalyvauti 2022-ųjų metų sausio 27 – vasario 2 dieną vyksiančiose varžybose. Tarp jų – jau penktą kartą čia startuosiantis lietuvis
Karolis Raišys, kuris šiemet važiuos 1961 metų gamybos „Jaguar 3.8 MKII“ automobiliu ir pirmą kartą lenktynes pradės iš Milano.

Monte Karlo ralis – vienos ilgiausiai istorijoje vykstančių varžybų, kurios Prancūzijos Alpėse virš Monako pradėtos rengti dar 1911-ais metais. Kiekvienais metais paskutinį sausio savaitgalį čia vyksta pirmasis Pasaulio ralio čempionato etapas, o savaitę po to – prestižinis klasikinių automobilių ralis, į kurį pateko ir Karolis Raišys, trečią kartą važiuosiantis su „Jaguar“ markės automobiliu.
Karolis Raišys Monte Karlo ralyje
„Rallye Monte-Carlo Historique“ varžybose galioja labai griežta dalyvių atranka, ir čia gali dalyvauti sportininkai tik su tam tikrais, tam tikrų metų gamybos automobiliais, kurie istorijoje yra dalyvavę ten vykusiose ralio varžybose.
Iš viso atrinkta 250 dalyvių, tarp kurių ir lietuvis Karolis Raišys. Jis čia važiuos jau 5-ąjį kartą. Du kartus startavo su MG automobiliais, du kartus su „Jaguar XK150“ modeliu. Pastarieji du startai buvo itin sėkmingi – lietuvis laimėjo varžybas seniausių automobilių klasėje, o bendroje įskaitoje liko 4-as ir 9-as. Šiemet jis tęs draugystę su sau sėkminga marke ir sės į 1961-ųjų matų gamybos „Jaguar 3.8 MKII“ automobilį, kuris savo laiku buvo greičiausias sedanas pasaulyje.
Jaguar Mark 2
„Mane „Jaguar“ pakerėjo, todėl vėl grįžtu su juo. Pakerėjo sportinio sedano valdymo savybės, kultinis 6 cilindrų eilėje variklis iš XK serijos, jo garsas ir važiavimo malonumas. O dėl sedano, na vienas malonumas yra važiuoti sportiniu hečbeku ar kupė kaip visi kiti, bet su šia sukuri visai kitokį, neįprastą efektą tiek sau, tiek kitiems“, - apie emocinį automobilio pasirinkimą pasakojo K. Raišys.
„Rallye Monte-Carlo Historique“ – istorinių automobilių varžybos laikui. Čia dalyviai važiuoja užsnigtais ir apledėjusiais Alpių serpantinais bandydami pasiekti ir išlaikyti nurodytą vidutinį greitį.
Jaguar Mark 2
„Tai yra labai kokybiškas nuotykis, kuris niekada nesikartoja“, - jį apibūdino Karolis Raišys.
Ir viso šiemet ralyje laukia 17 greičio ruožų, kurių bendras ilgis sieks 605 km. Dalyviai į juos startuos iš 3 skirtingų istorinių ralio miestų: Bad Homburgo, Reimso ir Milano. Karolis pirmą kartą startuos iš Milano. Bendras ralio maršrutas sieks 2500-300 tūkst. Km. Finišas – vasario 2-osios dienos rytą Monte Karle.

Prestižinio klasikinių automobilių ralio „Rallye Monte-Carlo Historique“ organizatoriai paskelbė atrinktų dalyvių sąrašą, kuriems leista dalyvauti 2022-ųjų metų sausio 27 – vasario 2 dieną vyksiančiose varžybose. Tarp jų – jau penktą kartą čia startuosiantis lietuvis
Karolis Raišys, kuris šiemet važiuos 1961 metų gamybos „Jaguar 3.8 MKII“ automobiliu ir pirmą kartą lenktynes pradės iš Milano.

Monte Karlo ralis – vienos ilgiausiai istorijoje vykstančių varžybų, kurios Prancūzijos Alpėse virš Monako pradėtos rengti dar 1911-ais metais. Kiekvienais metais paskutinį sausio savaitgalį čia vyksta pirmasis Pasaulio ralio čempionato etapas, o savaitę po to – prestižinis klasikinių automobilių ralis, į kurį pateko ir Karolis Raišys, trečią kartą važiuosiantis su „Jaguar“ markės automobiliu.
Karolis Raišys Monte Karlo ralyje
„Rallye Monte-Carlo Historique“ varžybose galioja labai griežta dalyvių atranka, ir čia gali dalyvauti sportininkai tik su tam tikrais, tam tikrų metų gamybos automobiliais, kurie istorijoje yra dalyvavę ten vykusiose ralio varžybose.
Iš viso atrinkta 250 dalyvių, tarp kurių ir lietuvis Karolis Raišys. Jis čia važiuos jau 5-ąjį kartą. Du kartus startavo su MG automobiliais, du kartus su „Jaguar XK150“ modeliu. Pastarieji du startai buvo itin sėkmingi – lietuvis laimėjo varžybas seniausių automobilių klasėje, o bendroje įskaitoje liko 4-as ir 9-as. Šiemet jis tęs draugystę su sau sėkminga marke ir sės į 1961-ųjų matų gamybos „Jaguar 3.8 MKII“ automobilį, kuris savo laiku buvo greičiausias sedanas pasaulyje.
Jaguar Mark 2
„Mane „Jaguar“ pakerėjo, todėl vėl grįžtu su juo. Pakerėjo sportinio sedano valdymo savybės, kultinis 6 cilindrų eilėje variklis iš XK serijos, jo garsas ir važiavimo malonumas. O dėl sedano, na vienas malonumas yra važiuoti sportiniu hečbeku ar kupė kaip visi kiti, bet su šia sukuri visai kitokį, neįprastą efektą tiek sau, tiek kitiems“, - apie emocinį automobilio pasirinkimą pasakojo K. Raišys.
„Rallye Monte-Carlo Historique“ – istorinių automobilių varžybos laikui. Čia dalyviai važiuoja užsnigtais ir apledėjusiais Alpių serpantinais bandydami pasiekti ir išlaikyti nurodytą vidutinį greitį.
Jaguar Mark 2
„Tai yra labai kokybiškas nuotykis, kuris niekada nesikartoja“, - jį apibūdino Karolis Raišys.
Ir viso šiemet ralyje laukia 17 greičio ruožų, kurių bendras ilgis sieks 605 km. Dalyviai į juos startuos iš 3 skirtingų istorinių ralio miestų: Bad Homburgo, Reimso ir Milano. Karolis pirmą kartą startuos iš Milano. Bendras ralio maršrutas sieks 2500-300 tūkst. Km. Finišas – vasario 2-osios dienos rytą Monte Karle.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų