• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar esate vienas iš tų žmonių, kuris savo automobilį tobulins iki pat žilos senatvės? Daugelis į šį klausimą atsako teigiamai, tačiau po penkerių ar šešerių metų viskas apsiverčia aukštyn kojom, nes anksčiau hobiu vadintas užsiėmimas tampa nebepatrauklus. Kaip taip įmanoma? Žmonės tiesiog perskirsto priotetus. Aišku, tai galioja ne visiems, tačiau kaip ir su kiekviena automobilių tobulinimo banga, jinai ateina ir praeina, kol galiausiai automobilių kultūrą atstovauja tie žmonės, kurie automobilius myli ne dėl to, jog tai yra madinga.
Satu Basanow yra vienas iš tų žmonių, kuris sugebėjo pergyventi kelias automobilių tobulinimo bangas. Daugiau kaip 20 metų tarp patobulintų automobilių praleidžiantis vaikinas mano, jog šiuo metu yra labai daug žmonių, kurie tai daro tik dėl mados. Trumpai tariant - nori būti prie chebros. Satu Basanow manymu, noras būti prie chebros puikiai atsispindi jų automobiliuose.
„Aš manau, kad kiekvienas automobilis turi atspindėti žmogų, kuris jį vairuoja. Kokia prasmė turėti tokį patį modelį, su tais pačiais ratlankiais ir tomis pačiomis modifikacijomis?“, - su pasipiktinimu sako Satu.
Tad, ar reikėtų stebėtis, jog Satu automobilis atrodo kaip balta varna tarp gausybės geltonų vištų? Tikrai nereikėtų, nes Satu savo „AP1 S2K“ tobulino taip kaip jam atrodė geriausia.
Per daug išvirtę ratai? Nesvarbu! Per daug skylių priekiniame bamperyje? Nesvarbu! Satu teigimu, automobilis buvo konstruojamas ne aplinkiniams, kurie bando apsimesti svarbaus renginio teisėjais.
„Su automobiliu važinėja ne kritikai, o aš. Tad, kodėl man turėtų rūpėti jų nuomonė?“
Kadangi Satu savo nuomonę išsakė jau ne vieną kartą, pasižiūrėkime į nelabai ilgą modifikacijų sąrašą : „Work Bersaglio“ ratlankiai (18x11 +19 priekyje ir 18x12 +10 gale), praplatinti sparnai, „Airtekk“ orinės pakabos komplektas, „Spoon“ priekinis bamperis, „FD3S“ difuzorius, „APR“ veidrodėliai, „CF“ kapotas, stogas ir bagažinės dangtis.

Ar esate vienas iš tų žmonių, kuris savo automobilį tobulins iki pat žilos senatvės? Daugelis į šį klausimą atsako teigiamai, tačiau po penkerių ar šešerių metų viskas apsiverčia aukštyn kojom, nes anksčiau hobiu vadintas užsiėmimas tampa nebepatrauklus. Kaip taip įmanoma? Žmonės tiesiog perskirsto priotetus. Aišku, tai galioja ne visiems, tačiau kaip ir su kiekviena automobilių tobulinimo banga, jinai ateina ir praeina, kol galiausiai automobilių kultūrą atstovauja tie žmonės, kurie automobilius myli ne dėl to, jog tai yra madinga.
Satu Basanow yra vienas iš tų žmonių, kuris sugebėjo pergyventi kelias automobilių tobulinimo bangas. Daugiau kaip 20 metų tarp patobulintų automobilių praleidžiantis vaikinas mano, jog šiuo metu yra labai daug žmonių, kurie tai daro tik dėl mados. Trumpai tariant - nori būti prie chebros. Satu Basanow manymu, noras būti prie chebros puikiai atsispindi jų automobiliuose.
„Aš manau, kad kiekvienas automobilis turi atspindėti žmogų, kuris jį vairuoja. Kokia prasmė turėti tokį patį modelį, su tais pačiais ratlankiais ir tomis pačiomis modifikacijomis?“, - su pasipiktinimu sako Satu.
Tad, ar reikėtų stebėtis, jog Satu automobilis atrodo kaip balta varna tarp gausybės geltonų vištų? Tikrai nereikėtų, nes Satu savo „AP1 S2K“ tobulino taip kaip jam atrodė geriausia.
Per daug išvirtę ratai? Nesvarbu! Per daug skylių priekiniame bamperyje? Nesvarbu! Satu teigimu, automobilis buvo konstruojamas ne aplinkiniams, kurie bando apsimesti svarbaus renginio teisėjais.
„Su automobiliu važinėja ne kritikai, o aš. Tad, kodėl man turėtų rūpėti jų nuomonė?“
Kadangi Satu savo nuomonę išsakė jau ne vieną kartą, pasižiūrėkime į nelabai ilgą modifikacijų sąrašą : „Work Bersaglio“ ratlankiai (18x11 +19 priekyje ir 18x12 +10 gale), praplatinti sparnai, „Airtekk“ orinės pakabos komplektas, „Spoon“ priekinis bamperis, „FD3S“ difuzorius, „APR“ veidrodėliai, „CF“ kapotas, stogas ir bagažinės dangtis.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų