Prieš Jūsų akis - „Toyota Supra“. Paskutinė nuostabaus japoniško modelio karta, kurios gamyba buvo sustabdyta dėl mažėjančios paklausos ir griežtėjančių išmetamųjų dujų emisijų. Kaip ir tuo pačiu laikotarpiu pasirodžiusi „Mazda RX-7“ ar kelios „Nissan Skyline“ kartos, „Toyota Supra“ demonstravo japonų inžinierių norą parodyti, jog „Ferrari“ ar „Porsche“ yra tik brangūs žaisliukai, o ne tikri sportiški kupė.
Nuo 1993 iki pat 2002 metų, automobilis buvo nuolatos komplektuojamas su 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininiu varikliu, kuris daugeliui automanų žinomas „2JZ“ vardu. Priklausomai nuo „Supra“ modelio versijos, užpakalinius automobilio ratus suko 220, 280 arba 320 arklio galių.
Surasti pasaulyje žmogų, kuris galėtų tokio tipo automobilį naudoti kiekvieną dieną nėra labai sunku. Tačiau surasti žmogų, kuris su tuo pačiu automobiliu pravažinėjo ne penkis ir ne dešimt metų yra labai sunku.
Susipažinkite su Dale'ui Thomas priklausančia „Toyota Supra“, kuri yra nuvažiavusi 520,590 mylių arba maždaug 837 tūkst. kilometrų!
Didžiausią įspūdį palieka tai, jog priekyje tūnantis „2JZ“ variklis niekada neturėjo rimtesnių gedimų. Kiekvienas variklyje esantis komponentas yra originalus. Per ilgą automobilio eksploatacijos laikotarpį savininkas keitė tik tepalus, oro filtrus, atliko visus privalomuosius aptarnavimus - viskas. Daugiau jokių papildomų investicijų automobilis nereikalavo.