Automanas jam linki sėkmės!
Praeitais metais pirmą kartą Fast Lap trasose matėme latvio Mareks Matvejevs pilotuojamą egzotinį Lotus Elise S1. Nors lenktynininkas jį pilotavo pirmą kartą, o ir mūsų Nemuno žiedo trasoje taip pat pirmą kartą važiavo, tačiau rezultatai buvo tikrai įkvepiantys. Tačiau šiais metais jau baigiama ruošti nauja „bomba“ ir kas gali žinoti, gal ji leis latviui lipti ant aukščiausio Fast Lap pakylos laiptelio? Tačiau apie viską iš eilės.
Apie praeitą sezoną
2011 metais pirmas Fast Lap etapas vyko Nemuno žiedo trasoje. Tai buvo pirmas kartas kai Mareks Matvejevs sėdo už pilotuojamo Lotus Elise vairo ir pirmas kartas kai ratus suko Lietuvoje. Tačiau didelių techninių problemų nebuvo. Jo automobilyje įmontuotas Toyota Celica VVti variklis turėjo standartinį valdymo bloką, todėl automobilis buvo stabilus posūkiuose. Ko nepasakysi apie sekančius etapus.
Antram Fast Lap etapui latvis susimontavo lenktyninį variklio kompiuterį, kuris davė šiek tiek augiau galios. Tačiau prieš lenktynes subyrėjo jo variklis ir paskutinėmis naktimis ir dienomis jis laiką leido prie jo. Į Bikernieki trasą jis atvažiavo po kelių bemiegių naktų. Tarpuose tarp savo važiavimų važiuodavo į netoliese esančius namus, šiek tiek pailsėti. Bet kaip sako Mareks, jis labai nustebo, kad tose lenktynėse laimėjo.
Trečia Fast Lap etapas vyko Omnitel 1000 km lenktynių metu. Mareks Matvejevs dalyvavo tiek Fast Lap tiek 1000 km lenktynėse. Tiesa su skirtingomis mašinomis. Todėl prieš lenktynes visas dėmesys buvo skirtas ilgos distancijos lenktynėse važiuojančiai Hondai.
Visai netobulinta Lotus Elise kalnuotoje 1000 km trasoje parodė pirmas problemas. Posūkiuose ir pakilimuose sutrikdavo benzino tiekimas. O karštos dienos pabaigoje ėmė kaisti variklis. Per naktį šias problemas latvis pašalino ir kitą dieną, super finalo važiavimuose savo laikus pagerino 2 sekundėmis. Tačiau jau buvo per vėlu.
4 Fast Lap etapas, kuris vyko Nemuno žiedo trasoje latviui buvo pats prasčiausias. Jį nuolatos kamavo techninės problemos. Jis pravažiavo vos 2-3 greitus ratus. Likusį laiką, kaip sakė lenktynininkas, tik pasivažinėjo po trasą.
Kaip vėliau paaiškėjo, kad prieš tai Mareks partneris dalyvaudamas lenktynėse Latvijoje pažeidė VVti variklio karterį. Tačiau šis pažeidimas nebuvo pastebėtas. Nepaisant to Mareks Matvejevs pateko į trejetuką.
Šiame sezone tikra "bomba"
Šiuo metu baigiamas kurti visai naujas lenktyninis Lotus Elise bolidas. Jame stovės Honda K20 variklis, kurio galia sieks iki 280 arklių. Primename, kad standartinio Lotus Elise S1 svoris nesiekia 800 kilogramų. Todėl masės ir galios santykis įspūdingas!
Taip pat Elise taps Exige. Jis gaus naują sportinį Lotus Exige "apdarą". Tačiau dėl stabilumo išvažiuojant iš posūkio yra praplatintos galinės arkos. Juose tilps platesni ratai.
Tokiam "monstrui" būtinai reikia saugos lankų ir projekto autoriai jais pasirūpino.
Daugiausiai neramina standartiniai stabdžiai ir kiti pakabos elementai. Taip pat yra daug neišspręstų problemų, kurias sprendžiant kovojama su laiku.
Mareks Matvejevs sakė, kad šį sezoną norėtųsi stipriau "į subinę įspirti" trasoje dominuojantiems EVO ir Audi. Tačiau bijo, kad gali pritrūkti galios.
Automobilis dar nesurinktas, todėl Mareks dar Fast Lap nesiregistravo. Viskas spręsis paskutinėmis dienomis. Tačiau latviui labai patinka tiek mūsų trasa tiek Fast Lap lenktynių formatas. Todėl dės visas pastangas, kad pasirodytų pirmame etape.
Dabar renkamas naujas automobilio apipavidalinimas
Praeitais metais pirmą kartą Fast Lap trasose matėme latvio Mareks Matvejevs pilotuojamą egzotinį Lotus Elise S1. Nors lenktynininkas jį pilotavo pirmą kartą, o ir mūsų Nemuno žiedo trasoje taip pat pirmą kartą važiavo, tačiau rezultatai buvo tikrai įkvepiantys. Tačiau šiais metais jau baigiama ruošti nauja „bomba“ ir kas gali žinoti, gal ji leis latviui lipti ant aukščiausio Fast Lap pakylos laiptelio? Tačiau apie viską iš eilės.
Apie praeitą sezoną
2011 metais pirmas Fast Lap etapas vyko Nemuno žiedo trasoje. Tai buvo pirmas kartas kai Mareks Matvejevs sėdo už pilotuojamo Lotus Elise vairo ir pirmas kartas kai ratus suko Lietuvoje. Tačiau didelių techninių problemų nebuvo. Jo automobilyje įmontuotas Toyota Celica VVti variklis turėjo standartinį valdymo bloką, todėl automobilis buvo stabilus posūkiuose. Ko nepasakysi apie sekančius etapus.
Antram Fast Lap etapui latvis susimontavo lenktyninį variklio kompiuterį, kuris davė šiek tiek augiau galios. Tačiau prieš lenktynes subyrėjo jo variklis ir paskutinėmis naktimis ir dienomis jis laiką leido prie jo. Į Bikernieki trasą jis atvažiavo po kelių bemiegių naktų. Tarpuose tarp savo važiavimų važiuodavo į netoliese esančius namus, šiek tiek pailsėti. Bet kaip sako Mareks, jis labai nustebo, kad tose lenktynėse laimėjo.
Trečia Fast Lap etapas vyko Omnitel 1000 km lenktynių metu. Mareks Matvejevs dalyvavo tiek Fast Lap tiek 1000 km lenktynėse. Tiesa su skirtingomis mašinomis. Todėl prieš lenktynes visas dėmesys buvo skirtas ilgos distancijos lenktynėse važiuojančiai Hondai.
Visai netobulinta Lotus Elise kalnuotoje 1000 km trasoje parodė pirmas problemas. Posūkiuose ir pakilimuose sutrikdavo benzino tiekimas. O karštos dienos pabaigoje ėmė kaisti variklis. Per naktį šias problemas latvis pašalino ir kitą dieną, super finalo važiavimuose savo laikus pagerino 2 sekundėmis. Tačiau jau buvo per vėlu.
4 Fast Lap etapas, kuris vyko Nemuno žiedo trasoje latviui buvo pats prasčiausias. Jį nuolatos kamavo techninės problemos. Jis pravažiavo vos 2-3 greitus ratus. Likusį laiką, kaip sakė lenktynininkas, tik pasivažinėjo po trasą.
Kaip vėliau paaiškėjo, kad prieš tai Mareks partneris dalyvaudamas lenktynėse Latvijoje pažeidė VVti variklio karterį. Tačiau šis pažeidimas nebuvo pastebėtas. Nepaisant to Mareks Matvejevs pateko į trejetuką.
Šiame sezone tikra "bomba"
Šiuo metu baigiamas kurti visai naujas lenktyninis Lotus Elise bolidas. Jame stovės Honda K20 variklis, kurio galia sieks iki 280 arklių. Primename, kad standartinio Lotus Elise S1 svoris nesiekia 800 kilogramų. Todėl masės ir galios santykis įspūdingas!
Taip pat Elise taps Exige. Jis gaus naują sportinį Lotus Exige "apdarą". Tačiau dėl stabilumo išvažiuojant iš posūkio yra praplatintos galinės arkos. Juose tilps platesni ratai.
Tokiam "monstrui" būtinai reikia saugos lankų ir projekto autoriai jais pasirūpino.
Daugiausiai neramina standartiniai stabdžiai ir kiti pakabos elementai. Taip pat yra daug neišspręstų problemų, kurias sprendžiant kovojama su laiku.
Mareks Matvejevs sakė, kad šį sezoną norėtųsi stipriau "į subinę įspirti" trasoje dominuojantiems EVO ir Audi. Tačiau bijo, kad gali pritrūkti galios.
Automobilis dar nesurinktas, todėl Mareks dar Fast Lap nesiregistravo. Viskas spręsis paskutinėmis dienomis. Tačiau latviui labai patinka tiek mūsų trasa tiek Fast Lap lenktynių formatas. Todėl dės visas pastangas, kad pasirodytų pirmame etape.
Dabar renkamas naujas automobilio apipavidalinimas