• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Markas Higginsas yra vienas iš tų žmonių, kuris sutiktų padėti įgyvendinti net ir pačią beprotiškiausią idėją. Būtent dėl šios priežasties, profesionalus lenktynininkas ir kaskadininkas buvo pakviestas atlikti neįprastą eksperimentą - įsėsti į „Subaru WRX STI“ ir su juo pravažiuoti bobslėjaus trasą. 
Kaip žinote, bobslėjaus trasa yra pakankamai siaura, greita ir sudaryta iš keletos staigių posūkių. Tad kaip 4,5 metro ilgio ir 1,7 metro pločio automobilis sugebės įveikti trasą, kuri buvo sukurta itin specifiniam sportui ir rogėms? Pirmiausia - reikia pakviesti specialistus, kurie žino kiekvieną „Subaru WRX STI“ varžtelį, stipriąsias ir silpnąsias vietas.
Prie šio eksperimento prisidėjo D.Britanijoje įsikūrusi „Prodrive“, kuri nuo dešimto dešimtmečio pradžios pradėjo tobulinti, modifikuoti „Subaru Impreza“ modelius tam, jog jie galėtų iškovoti pergales pasaulio ralio čempionate. Būtent šios įmonės sukurti bolidai leido Colinui McRae, Richardui Burnsui ir Petteriui Solbergui laimėti pasaulio ralio čempionų titulus.
„Prodrive“ ruošdami sportišką sedaną netradiciniam eksperimentui, iš pradžių pasirūpino vairuotojo saugumu. „WRX STI“ gavo saugos lankus, itin standžius amortizatorius ir padangas, kuriose yra milžiniškas kiekis dyglių, kurie kiekvieną akimirką bandytų įsikibti į bobslėjaus trasos paviršių.
Nemažai modifikacijų buvo atlikta apatinėje automobilio dalyje - dalyje, kuri „Prodrive“ specialistų manymu sulauks daugiausiai smūgių nelaimės atveju.
Tad dabar pasižiūrėkime kaip šiems adrenalino fanatikams sekėsi.

VIDEO


Markas Higginsas yra vienas iš tų žmonių, kuris sutiktų padėti įgyvendinti net ir pačią beprotiškiausią idėją. Būtent dėl šios priežasties, profesionalus lenktynininkas ir kaskadininkas buvo pakviestas atlikti neįprastą eksperimentą - įsėsti į „Subaru WRX STI“ ir su juo pravažiuoti bobslėjaus trasą. 
Kaip žinote, bobslėjaus trasa yra pakankamai siaura, greita ir sudaryta iš keletos staigių posūkių. Tad kaip 4,5 metro ilgio ir 1,7 metro pločio automobilis sugebės įveikti trasą, kuri buvo sukurta itin specifiniam sportui ir rogėms? Pirmiausia - reikia pakviesti specialistus, kurie žino kiekvieną „Subaru WRX STI“ varžtelį, stipriąsias ir silpnąsias vietas.
Prie šio eksperimento prisidėjo D.Britanijoje įsikūrusi „Prodrive“, kuri nuo dešimto dešimtmečio pradžios pradėjo tobulinti, modifikuoti „Subaru Impreza“ modelius tam, jog jie galėtų iškovoti pergales pasaulio ralio čempionate. Būtent šios įmonės sukurti bolidai leido Colinui McRae, Richardui Burnsui ir Petteriui Solbergui laimėti pasaulio ralio čempionų titulus.
„Prodrive“ ruošdami sportišką sedaną netradiciniam eksperimentui, iš pradžių pasirūpino vairuotojo saugumu. „WRX STI“ gavo saugos lankus, itin standžius amortizatorius ir padangas, kuriose yra milžiniškas kiekis dyglių, kurie kiekvieną akimirką bandytų įsikibti į bobslėjaus trasos paviršių.
Nemažai modifikacijų buvo atlikta apatinėje automobilio dalyje - dalyje, kuri „Prodrive“ specialistų manymu sulauks daugiausiai smūgių nelaimės atveju.
Tad dabar pasižiūrėkime kaip šiems adrenalino fanatikams sekėsi.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų