• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mercedes Benz“ į klasikinių automobilių restauracijas žiūri atsakingai. Vokiškų automobilių gamintojas nenori, jog bendro naudojimo keliais važinėti neatsakingai restauruoti egzemplioriai, apie legendinių modelių replikas galite pamiršti. Kiekviena replika, patekusi į „Mercedes Benz“ vadovų rankas sunaikinama. Tačiau tą patį daro ne tik „Mercedes Benz“, bet ir „Ferrari“.
Vis dėlto, kai į „Mercedes Benz“ rankas patenka originalus, autentiškas, tačiau ne pačios geriausios būklės egzempliorius, šios kompanijos inžinieriai pasiraitoja rankoves ir kimba į darbą. Labai atsakingą darbą, kuris automanų pasaulyje yra labai vertinamas. Jeigu ne „Mercedes Benz“ specialistai, kas gali geriau atlikti šį sudėtiną darbą?
Štai šis - 1952 metų gamybos „Mercedes Benz 300 SL“ yra unikalus dėl keletos priežasčių. Jeigu iššifruotume automobilio kėbulo numerį, kuris atrodo štai taip : 194 010 00002/52 - sužinotume, jog tai antrasis „300 SL“ modelis, kuris išriedėjo iš „Mercedes Benz“ gamyklos 1952 metais. Ne penktasis, ne dešimtasis, ne trisdešimt šeštas, o antrasis!
Tai reiškia, jog į „Mercedes Benz“ rankas patekęs modelis yra pats seniausias iki šių dienų išlikęs „300 SL“ egzempliorius, tad dabar galite įsivaizduoti koks šis automobilis yra vertingas ne tik „Mercedes Benz“ kompanijai, bet ir klasikinių automobilių gerbėjams.  Tačiau kur pradingo pirmasis „300 SL“ egzempliorius? Pasirodo, pirmasis „300 SL“ modelis taip pat buvo patekęs į „Mercedes Benz“ dirbtuves, tačiau po nelaimingo atsitikimo automobilis buvo sumaitotas ir išmestas į metalo laužą. Kur jis dabar? Niekas nežino.

„Mercedes Benz“ į klasikinių automobilių restauracijas žiūri atsakingai. Vokiškų automobilių gamintojas nenori, jog bendro naudojimo keliais važinėti neatsakingai restauruoti egzemplioriai, apie legendinių modelių replikas galite pamiršti. Kiekviena replika, patekusi į „Mercedes Benz“ vadovų rankas sunaikinama. Tačiau tą patį daro ne tik „Mercedes Benz“, bet ir „Ferrari“.
Vis dėlto, kai į „Mercedes Benz“ rankas patenka originalus, autentiškas, tačiau ne pačios geriausios būklės egzempliorius, šios kompanijos inžinieriai pasiraitoja rankoves ir kimba į darbą. Labai atsakingą darbą, kuris automanų pasaulyje yra labai vertinamas. Jeigu ne „Mercedes Benz“ specialistai, kas gali geriau atlikti šį sudėtiną darbą?
Štai šis - 1952 metų gamybos „Mercedes Benz 300 SL“ yra unikalus dėl keletos priežasčių. Jeigu iššifruotume automobilio kėbulo numerį, kuris atrodo štai taip : 194 010 00002/52 - sužinotume, jog tai antrasis „300 SL“ modelis, kuris išriedėjo iš „Mercedes Benz“ gamyklos 1952 metais. Ne penktasis, ne dešimtasis, ne trisdešimt šeštas, o antrasis!
Tai reiškia, jog į „Mercedes Benz“ rankas patekęs modelis yra pats seniausias iki šių dienų išlikęs „300 SL“ egzempliorius, tad dabar galite įsivaizduoti koks šis automobilis yra vertingas ne tik „Mercedes Benz“ kompanijai, bet ir klasikinių automobilių gerbėjams.  Tačiau kur pradingo pirmasis „300 SL“ egzempliorius? Pasirodo, pirmasis „300 SL“ modelis taip pat buvo patekęs į „Mercedes Benz“ dirbtuves, tačiau po nelaimingo atsitikimo automobilis buvo sumaitotas ir išmestas į metalo laužą. Kur jis dabar? Niekas nežino.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

300 SL (1)


300 SL (2)


Šis „300 SL“ modelis ne visada priklausė „Mercedes Benz“ kompanijai. Prieš keturiasdešimt metų jis priklausė autoritetingam automobilių kolekcionieriui, vėliau jis perėjo per keletos skirtingų entuziastų rankas, kol galiausiai jis vėl sugrįžo į gimtąjį miestą.
Įspūdingiausia yra tai, jog net ir po keletos dešimtmečių, „300 SL“ kėbulas buvo pavydėtinai geros būklės, tačiau restauraciją atlikinėjusiems „Mercedes Benz“ specialistams tai nelabai rūpėjo. „300 SL“ buvo išrinktas, o kėbulas buvo paruoštas dažymui.

REKLAMA

1


Kadangi „300 SL“ kėbulas buvo pagamintas iš aliuminio ir magnio mišinio, jis buvo pakankamai plonas, todėl nenuostabu, jog kruopštūs „Mercedes Benz“ specialistai kėbulą dažymui ruošė net penkis mėnesius.

1


2


Net ir būdami pačios aukščiausios kvalifikacijos specialistais, tačiau „Mercedes Benz“ darbuotojai restauruodami „300 SL“ negalėjo naudoti tų pačių, identiškų komponentų kaip ir jų kolegos 1952 metais. Pakabos, variklio ir pavarų dėžės komponentai buvo pagaminti naudojant visiškai kitokius prietaisus. Apie kėbulo dažymo technologiją net neverta kalbėti, nes anuomet automobilių dažymo procesas buvo kur kas paprastesnis ir ne toks kruopštus kaip dabar.
Į „300 SL“ montuotas 3.0 litrų darbinio tūrio benzininis variklis taip pat sulaukė nemažai „Mercedes Benz“ specialistų dėmesio. Variklis buvo išimtis, išrinktas ir naudojant visiškai naujas detales iš naujo surinktas. Be to, benzininis variklis iš pradžių turėjo atlaikyti 10 valandų ištvermės testą, tik jį išlaikęs, tik ką surinktas motoras galėjo patekti į „300 SL“ variklio skyrių.

REKLAMA
REKLAMA

6


Galutinis rezultatas - įspūdingas, nepriekaištingas ir vertas daugybės aplodismentų. „Mercedes Benz“ atstovų teigimu, daugybės pastangų pareikalavęs „300 SL“ pasiliks šio  modelio gimtajame mieste ir niekada nebus atiduotas į svetimas rankas. Net jeigu už jį kas nors ir siūlytų keletą milijonų eurų.

001


002

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų