Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vakar pristatytas „Ford Focus RS“ turėjo sudominti ne vieną automaną, ypač jeigu jis daugelį metų buvo ištikimas „Subaru Impreza WRX STI“ ar „Mitsubishi Lancer EVO“. Kodėl būtent juos? Nes „Ford“ pristatė automobilį, kuris teoriškai niekuo nenusileidžia japoniškiems analogams.
2.3 litro turbo-benzininis variklis, daugiau nei 300 arklio galių, mechaninė pavarų dėžė, keturių varančiųjų ratų sistema - ko daugiau automanas gali norėti iš automobilio?
„Ford“ norėdama gauti palaikymą iš savo mėgstamiausio lenktynininko, Keno Blocko, pakvietė jį atvykti į Vokietiją ir išbandyti dar prototipo stadijoje buvusį „Ford Focus RS“.
Pasižiūrėjus ką išdarinėja Kenas Blockas, susidaro įspūdis, jog naujasis „Focus RS“ turėtų būti mėgstamas ne tik Vakarų Europoje ar JAV, bet ir Lietuvoje.
Vakar pristatytas „Ford Focus RS“ turėjo sudominti ne vieną automaną, ypač jeigu jis daugelį metų buvo ištikimas „Subaru Impreza WRX STI“ ar „Mitsubishi Lancer EVO“. Kodėl būtent juos? Nes „Ford“ pristatė automobilį, kuris teoriškai niekuo nenusileidžia japoniškiems analogams.
2.3 litro turbo-benzininis variklis, daugiau nei 300 arklio galių, mechaninė pavarų dėžė, keturių varančiųjų ratų sistema - ko daugiau automanas gali norėti iš automobilio?
„Ford“ norėdama gauti palaikymą iš savo mėgstamiausio lenktynininko, Keno Blocko, pakvietė jį atvykti į Vokietiją ir išbandyti dar prototipo stadijoje buvusį „Ford Focus RS“.
Pasižiūrėjus ką išdarinėja Kenas Blockas, susidaro įspūdis, jog naujasis „Focus RS“ turėtų būti mėgstamas ne tik Vakarų Europoje ar JAV, bet ir Lietuvoje.