Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos studentai, ne vieną naktį praleido dirbtuvėse konstruojant „Formula Student“. Tai - pagal tarptautinius reikalavimus sukurtas lenktyninė mašina, skirta varžytis įvairiose užsienio šalyse organizuojamose studentų varžybose. Toks automobilis Lietuvoje buvo sukonstruotas pirmąsyk.
Prieš dvejus metus startavusį projektą pradėjo keturi žmonės, tačiau laikui bėgant rankų skaičius augo. Išaugo ne tik norinčių prisidėti prie projekto, bet ir projekto kaina.
Lietuviška „Formulė“ turi „Suzuki“ motociklo variklį, kurio pajėgumas siekia 115 arklio galių. Jis suporuotas su sekvencine pavarų dėže, pavarų perjungimo mygtukas-svirtelė sumontuota ant vairo.
Maždaug 300 kilogramų sveriantis automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per maždaug 3-4 sekundes.
Žemiau esančiame vaizdo įraše pamatysite visą projektą eigą, išgirsite kaip burzgia motociklo variklis ir kaip automobilis atrodo dabar!
Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos studentai, ne vieną naktį praleido dirbtuvėse konstruojant „Formula Student“. Tai - pagal tarptautinius reikalavimus sukurtas lenktyninė mašina, skirta varžytis įvairiose užsienio šalyse organizuojamose studentų varžybose. Toks automobilis Lietuvoje buvo sukonstruotas pirmąsyk.
Prieš dvejus metus startavusį projektą pradėjo keturi žmonės, tačiau laikui bėgant rankų skaičius augo. Išaugo ne tik norinčių prisidėti prie projekto, bet ir projekto kaina.
Lietuviška „Formulė“ turi „Suzuki“ motociklo variklį, kurio pajėgumas siekia 115 arklio galių. Jis suporuotas su sekvencine pavarų dėže, pavarų perjungimo mygtukas-svirtelė sumontuota ant vairo.
Maždaug 300 kilogramų sveriantis automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per maždaug 3-4 sekundes.
Žemiau esančiame vaizdo įraše pamatysite visą projektą eigą, išgirsite kaip burzgia motociklo variklis ir kaip automobilis atrodo dabar!