Šis prietaisas pirmą kartą buvo pristatytas 1983 metais. Tuomet „Mercedes Benz“ specialistai borto kompiuterį pavadino „Reiserechner“ - kelionės kompiuteris. Už papildomą mokestį jis būdavo sumontuojamas prietaisų skydelyje, vietoje tachometro. Variklio sūkių informacija rodantis tachometras būdavo perkeliams į dešinę pusę.
Šiuolaikinio borto kompiuterio valdymas yra pakankamai paprastas ir lengvai perprantamas. Užtenka paspausti vieną ar kitą mygtuką ir priešais savo akis pavyks išvysti norimą informaciją. Tuo tarpu „Mercedes Benz“ kelionės kompiuterio valdymas buvo komplikuotas. Labai komplikuotas.
Borto kompiuterio valdymo mygtukai buvo sumontuojami centrinėje konsolėje arba šalia pavarų svirties ir centrinio porankio. Vieta tikrai neįprasta, tačiau taip buvo dėl to, jog šios sistemos valdymas buvo patikėtas net aštuoniems skirtingiems mygtukams.
Kelionės kompiuteris buvo suskirstytas į keturis skirsnius : priklausomai nuo pasirinkto punkto, borto kompiuteris rodė laiką, nuvažiuotą atstumą, momentines kuro ir vidutines kuro sąnaudas, vidutinį greitį.
„Mercedes Benz“ inžinierių sukurtas kelionės kompiuteris papildomos įrangos sąraše buvo pati brangiausia opcija. Atsižvelgiant į tai, jog šis prietaisas buvo kuriamas net šešerius metus, nenuostabu, jog „Mercedes Benz“ norėjo investuotus pinigus susigrąžinti kuo greičiau.
Kadangi šio prietaiso kaina buvo pakankamai didelė, surasti automobilį, kuris turėtų šį kelionės kompiuterį yra pakankamai sunku.