Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Įdomu, ar „Volkswagen“ inžinieriai kūrę „Golf R“ galvojo, jog jis taps tokiu populiariu automobiliu tarp automanų, kurie mėgsta juos modifikuoti.
Šeštos kartos „Golf“ pagrindu sukurtas „Golf R“ neturėjo charizmatiškai skambančio 3.2 litro, 6 cilindrų benzininio variklio. Jo vietoje atsidūrė mažesnis, kompaktiškesnis ir efektyvesnis 2.0 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų agregatas su turbina. Be to, naujasis variklis buvo suporuotas su keturių varančiųjų ratų pavara.
Standartinėje konfigūracijoje „Golf R“ motoras išvystė 271 arklio galią ir 350 Nm sukimo momentą. Šio motoro pagalba automobilis iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 5.5 sekundės ir pasiekdavo 250 km/val. maksimalų greitį.
Rumunijoje įsikūrusių dirbtuvių specialistams standartinio „Golf R“ motoro neužteko. Šie automanai 2.0 litrų motorą suporavo su „Precision 6262“ turbina, perprogramavo variklio valdymo kompiuterį, specialiai šiam modeliui pagamino visą išmetimo sistemą (tame tarpe yra ir išmetimo kolektorius).
Be to, automobilio variklio skyriuje atsirado „HG Motorsport“ šalto oro paėmimo sistema, o turbinos slėgis buvo padidintas net iki 3 barų (43.5 psi), už priekinio buferio stūkso milžiniškas tarpinis suslėgto oro aušintuvas, o po visiems puikiai pažįstamu „Golf“ kėbulu slepiasi standesni amortizatoriai.
Šių ir kitų modifikacijų rezultatas - 770 arklio galių ir 683 Nm sukimo momentą.
Įdomu, ar „Volkswagen“ inžinieriai kūrę „Golf R“ galvojo, jog jis taps tokiu populiariu automobiliu tarp automanų, kurie mėgsta juos modifikuoti.
Šeštos kartos „Golf“ pagrindu sukurtas „Golf R“ neturėjo charizmatiškai skambančio 3.2 litro, 6 cilindrų benzininio variklio. Jo vietoje atsidūrė mažesnis, kompaktiškesnis ir efektyvesnis 2.0 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų agregatas su turbina. Be to, naujasis variklis buvo suporuotas su keturių varančiųjų ratų pavara.
Standartinėje konfigūracijoje „Golf R“ motoras išvystė 271 arklio galią ir 350 Nm sukimo momentą. Šio motoro pagalba automobilis iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 5.5 sekundės ir pasiekdavo 250 km/val. maksimalų greitį.
Rumunijoje įsikūrusių dirbtuvių specialistams standartinio „Golf R“ motoro neužteko. Šie automanai 2.0 litrų motorą suporavo su „Precision 6262“ turbina, perprogramavo variklio valdymo kompiuterį, specialiai šiam modeliui pagamino visą išmetimo sistemą (tame tarpe yra ir išmetimo kolektorius).
Be to, automobilio variklio skyriuje atsirado „HG Motorsport“ šalto oro paėmimo sistema, o turbinos slėgis buvo padidintas net iki 3 barų (43.5 psi), už priekinio buferio stūkso milžiniškas tarpinis suslėgto oro aušintuvas, o po visiems puikiai pažįstamu „Golf“ kėbulu slepiasi standesni amortizatoriai.
Šių ir kitų modifikacijų rezultatas - 770 arklio galių ir 683 Nm sukimo momentą.