Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Daugelį metų amerikietiškus, europietiškus ar japoniškus automobilius kopijavę kinai pasiekė kritinį tašką.
Vis dažniau skambant, jog Kinijos automobilių gamintojai pasivijo pramonės senbuvius, automobilių pasaulyje vis dar atsiranda tokių, kurie mieliau renkasi lengvesnį kelią ir nesuka dėl to galvos.
„Kam galvoti, jeigu galima nukopijuoti“ požiūrį propaguojantys kinų gamintojai šį kartą pranoko save.
Kiniško automobilio kopija
Kol vieni gamintojai atsisako bet kokių minčių kurti mažus ir itin kompaktiškus automobilius, Kinijos pramonės gigantai į šią automobilių klasė žiūri kitaip.
Pavyzdžiui, „Wuling HongGuang EV“ yra vienas populiariausių elektromobilių Kinijoje dėl ypatingai mažos kainos bei, be abejonės, elektrinės pavaros, todėl nenuostabu, jog panašaus pobūdžio automobilius nori gaminti ir kiti gamintojai. Na, šiuo atveju, ne gaminti, o kopijuoti.
Vienas didžiausių Kinijos automobilių gamintojų „Dongfeng“ ryžosi sukurti anksčiau minėto modelio kopiją, kuri pagal visas Kinijos gamintojų taisykles, atrodo kone identiškai, bet tuo pačiu ir ne.
Vienodai atrodančių, tačiau skirtingus markės ženkliukus dėvinčių projektų tikrai netrūko praeityje. Tiesiog prisiminkime „Citroën C1“ ir „Toyota Aygo“, tačiau jie buvo sukurti bendradarbiaujant abiejų kompanijų inžinieriams. Tuo tarpu šie du mažyliai yra dviejų skirtingų kompanijų produktai.
Miesto reikmėms skirtas modelis
Miniatiūrinio dydžio automobilis iš tiesų yra tiesiog miniatiūrinis. Jo ilgis siekia vos 2,9 metro, o automobilio plotis – 1,49 metro. Dėl išskirtinai kompaktiškų išmatavimų jis turi 35 arklio galias generuojantį elektros variklį, tačiau gamintojas neskelbia kokios talpos bateriją jis turi ar kokią distanciją jis gali nuvažiuoti su pilnai įkrautomis baterijomis. Vis dėlto, vargu ar iš tokios skardinės reikėtų tikėtis neeilinių parametrų.
Kol kas „Fengguang Mini EV“ yra skirtas tik Kinijos automobilių rinkai, kurioje bus parduodamas už vos 4000 eurų kainą.
Konceptualiai, šis mažylis yra labai artimas „Dacia Spring“ elektromobiliui, kuris Lietuvoje pasirodė 2021 metais ir netrukus tapo vienu perkamiausiu elektromobilių rinkoje.
Neoficialūs šaltiniai skelbia, jog Kinijos gamintojas rimtai svarsto eksportuoti šį automobilį į Europos Sąjungą, kurioje, po brangiai kainuojančių homologacijų ir papildomos įrangos įdiegimo, galutinė automobilio kaina siektų maždaug 10 000 - 12 000 eurų.
Daugelį metų amerikietiškus, europietiškus ar japoniškus automobilius kopijavę kinai pasiekė kritinį tašką.
Vis dažniau skambant, jog Kinijos automobilių gamintojai pasivijo pramonės senbuvius, automobilių pasaulyje vis dar atsiranda tokių, kurie mieliau renkasi lengvesnį kelią ir nesuka dėl to galvos.
„Kam galvoti, jeigu galima nukopijuoti“ požiūrį propaguojantys kinų gamintojai šį kartą pranoko save.
Kiniško automobilio kopija
Kol vieni gamintojai atsisako bet kokių minčių kurti mažus ir itin kompaktiškus automobilius, Kinijos pramonės gigantai į šią automobilių klasė žiūri kitaip.
Pavyzdžiui, „Wuling HongGuang EV“ yra vienas populiariausių elektromobilių Kinijoje dėl ypatingai mažos kainos bei, be abejonės, elektrinės pavaros, todėl nenuostabu, jog panašaus pobūdžio automobilius nori gaminti ir kiti gamintojai. Na, šiuo atveju, ne gaminti, o kopijuoti.
Vienas didžiausių Kinijos automobilių gamintojų „Dongfeng“ ryžosi sukurti anksčiau minėto modelio kopiją, kuri pagal visas Kinijos gamintojų taisykles, atrodo kone identiškai, bet tuo pačiu ir ne.
Vienodai atrodančių, tačiau skirtingus markės ženkliukus dėvinčių projektų tikrai netrūko praeityje. Tiesiog prisiminkime „Citroën C1“ ir „Toyota Aygo“, tačiau jie buvo sukurti bendradarbiaujant abiejų kompanijų inžinieriams. Tuo tarpu šie du mažyliai yra dviejų skirtingų kompanijų produktai.
Miesto reikmėms skirtas modelis
Miniatiūrinio dydžio automobilis iš tiesų yra tiesiog miniatiūrinis. Jo ilgis siekia vos 2,9 metro, o automobilio plotis – 1,49 metro. Dėl išskirtinai kompaktiškų išmatavimų jis turi 35 arklio galias generuojantį elektros variklį, tačiau gamintojas neskelbia kokios talpos bateriją jis turi ar kokią distanciją jis gali nuvažiuoti su pilnai įkrautomis baterijomis. Vis dėlto, vargu ar iš tokios skardinės reikėtų tikėtis neeilinių parametrų.
Kol kas „Fengguang Mini EV“ yra skirtas tik Kinijos automobilių rinkai, kurioje bus parduodamas už vos 4000 eurų kainą.
Konceptualiai, šis mažylis yra labai artimas „Dacia Spring“ elektromobiliui, kuris Lietuvoje pasirodė 2021 metais ir netrukus tapo vienu perkamiausiu elektromobilių rinkoje.
Neoficialūs šaltiniai skelbia, jog Kinijos gamintojas rimtai svarsto eksportuoti šį automobilį į Europos Sąjungą, kurioje, po brangiai kainuojančių homologacijų ir papildomos įrangos įdiegimo, galutinė automobilio kaina siektų maždaug 10 000 - 12 000 eurų.