Šių ir kitų „Eneos 1000 km“ lenktynių dalyvių, poilsio dieną leidusių lenktynių trasoje tikslas – paskutinį kartą išbandyti automobilį, suderinti pakabą, kitus mechanizmus ir iki galo paruošti jį didžiausioms lenktynėms Baltijos šalyse. Juk jos prasideda jau trečiadienį, nuo techninės komisijos. Reguliuoti automobilio nustatymus per kvalifikaciją ir treniruotes bus per vėlu.
Darbų sąrašas paskutinei nakčiai
Dėl šios priežasties daugiausiai veiksmo vyko „Dynami:t Energy“ komandos zonoje. Tik atvykus į Kačerginės Nemuno žiedą 53 numeriu pažymėtas „BMW M3“ automobilis pradėjo rodyti kaprizus: buvo įtrūkusi uždegimo ritė, tačiau ją pakeitus automobilis vis tiek dirbo avariniu režimu. Tiek mechanikams, tiek komandos nariams pasitelkus vadybinius sugebėjimus per nepilną pusvalandį surasti meistrą, ištaisiusį automobilio kompiuterio rodytas klaidas.
Pasiruošiamieji darbai toli gražu nesibaigė, o tik prasidėjo, mat daug sportui pritaikytų detalių gavęs „BMW M3“ pirmą kartą po ilgos pertraukos iš dirbtuvių išvažiavo į lenktynių trasą. Pirmoji prie vairo sėdusi Aistė Antanaitytė iš karto pajuto, kad mašina agresyviai tamposi ir tik pasitaikius progai pradeda vizginti uodegą, taip komplikuodama valdymą.
Trasoje paslidinėjus Mantui Matukaičiui ir Tadui Aganauskui mechanikai pareguliavo priekinių ratų išvirtimą ir kaip mat pagerino mašinos balansą.
Nepaisant to, darbų, kuriuos reikės nudirbti paskutinę naktį iki lenktynių sąrašas tik pildėsi: automobilis vis dar valdomas per daug nervingai, galas nuleistas per žemai, kaista vidinė ratų dalis, per maža galinių amortizatorių eiga, dėl kiekviename posūkyje priekis nori aplenkti galą. Automobilio derinimo darbams atlikti lieka tik pora dienų.
Treniruotėms tinka visos transporto priemonės
Nepaisant to, „Dynami:t Energy“ komandos lenktynininkai Mantas Matukaitis, Tadas Aganauskas ir Aistė Antanaitytė treniruočių trūkumu nesiskundžia: idealias važiavimo trajektorijas ir stabdymo zonas šlifuoja treniruotėms skirtu „BMW 325i“ automobiliu, laisvalaikį leidžia kartodrome, reakciją išsisukant iš ekstremalių situacijų prie vairo lavina netgi važinėdami „Puma“ bagiais.
Mantas Matukaitis sako, kad ankstesnių metų patirtis „1000 km“ lenktynėse ir treniruotės skirtingu transportu leidžia greičiau susidraugauti su automobiliu. Tačiau varžybose, kur stabdymo taškai turės būti pasirenkami centimetrų tikslumu, automobilį tarp kitų, didžiuliu greičiu lekiančių automobilių reikės įsprausti milimetrų tikslumų, vairuotojui su savo koviniu ginklu reikia susitapatinti. O tam bus skirtos tik kelios treniruotės ketvirtadienį, kur ir pasimatys kiekvieno meistriškumas.