Pasaulinė sėkmė
1990-ųjų pradžioje „Hella“ kompanijos specialistai nusprendė sukurti naują, elementarų žibinto dizainą, kuriuos gamintojai galėtų montuoti į galinę transporto priemonių dalį.
Po keleto skirtingų koncepcijų, tuometinė „Hella“ vadovybė nusprendė, jog būsimasis produktas turės dvi versijas. Pirmoje versijoje buvo du žibintai, kiekvienas iš jų atliko skirtingas funkcijas. Vienas žibintas atlieka posūkio, o antrasis – stabdžių. Antroji versija, taip pat buvo dviejų žibintų, tačiau vienas iš jų turėjo integruotą posūkio ir atbulinės eigos žibintus.
Lietuvoje netrukus įsikursianti įmonė – „Hella“, atrado tikrą aukso gyslą. Pakankamai paprasto, bet daugeliui tinkamo dizaino žibintas tapo paklausiu visame pasaulyje. Dėl itin patrauklios kainos ir paprastos konstrukcijos šie žibintai atsirado „Saleen“, „
Pagani“ ir net „
Lamborghini“ markės automobilius. Vienu metu „Hella“ gamino net 14 skirtingų „964 169“ žibinto versijų.
Iš pradžių žibinto gamyba vyko Vokietijoje esančioje gamykloje, tačiau sparčiai auganti detalės paklausa paskatino „Hella“ atidaryti naują gamyklą Suomijoje, kurioje vyko štai šio paprasto žibinto gamyba.
Dabar „Hella 964 169“ žibinto paklausa nėra tokia didelė kaip anksčiau, bet „Hella“ iki šiol nepademonstravo noro sustabdyti šio žibinto gamybos. Atvirkščiai – „Hella“ gamybą perkėlė į Rumuniją, kurios dėka galima užtikrinti mažą žibinto kainą.