• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Amerikietiškoji ikona, kuria didžiuojasi daugelis Jungtinių Amerikos Valstijų gyventojų. Šis „Ford" kompanijos automobilis turi gerbėjų ne tik JAV, bet ir visame pasaulyje. Nenuostabu, nes nuostabios „Mustang" linijos tiesiog užburia.
1964 metais pasauliui pristatytas dviejų durų kupė automobilis sulaukė neįtikėtino populiarumu Jungtinėse Amerikos Valstijose. Kompanija per metus planavo parduoti maždaug 100,000 šių automobilių, tačiau šį skaičių kompanija pasiekė vos per tris mėnesius, nes per pirmuosius prekybos metus „Ford" pardavė daugiau negu 300,000 „Mustang" automobilių, o per 18 mėnesių šis skaičius išaugo iki 1 milijono.


Tačiau bene didžiausias „Mustang" privalumas, jog jis buvo lengvai modifikuojamas. Pasak „Ford", antras susižavėjimas pirmosios kartos „Mustang" atsirado 9 dešimtmečio pradžioje, kai pradėjo kurtis įvairios įmonės, kurios specializuojasi šių automobilių tobulinimu.


Praėjus daugiau negu 20 metų, mes norime jums parodyti, kaip toli yra pažengę automobilių tobulinimo įmonės ir patobulintų automobilių savininkai, nes šis juodos spalvos „Mustangas" puikai parodo, jog kapitalizmo laikais galima įgyvendinti viską, jeigu tik turi tam tikrą biudžetą.


Klasikinės linijos buvo išlaikytos, tačiau ar pastebite pokyčių?


Atpažįstamas profilis yra vizitinė „Mustang" kortelė.




Automobilio savininko parašas automobilyje prilygsta taip pat vizitinei kortelei.


1


+ 1


=


Kaip taip gali būti, jog net ir praėjus tiek laiko, „Mustang" linijos išlieka nuostabios ir traukiančios akį?







Amerikietiškoji ikona, kuria didžiuojasi daugelis Jungtinių Amerikos Valstijų gyventojų. Šis „Ford" kompanijos automobilis turi gerbėjų ne tik JAV, bet ir visame pasaulyje. Nenuostabu, nes nuostabios „Mustang" linijos tiesiog užburia.
1964 metais pasauliui pristatytas dviejų durų kupė automobilis sulaukė neįtikėtino populiarumu Jungtinėse Amerikos Valstijose. Kompanija per metus planavo parduoti maždaug 100,000 šių automobilių, tačiau šį skaičių kompanija pasiekė vos per tris mėnesius, nes per pirmuosius prekybos metus „Ford" pardavė daugiau negu 300,000 „Mustang" automobilių, o per 18 mėnesių šis skaičius išaugo iki 1 milijono.


Tačiau bene didžiausias „Mustang" privalumas, jog jis buvo lengvai modifikuojamas. Pasak „Ford", antras susižavėjimas pirmosios kartos „Mustang" atsirado 9 dešimtmečio pradžioje, kai pradėjo kurtis įvairios įmonės, kurios specializuojasi šių automobilių tobulinimu.


Praėjus daugiau negu 20 metų, mes norime jums parodyti, kaip toli yra pažengę automobilių tobulinimo įmonės ir patobulintų automobilių savininkai, nes šis juodos spalvos „Mustangas" puikai parodo, jog kapitalizmo laikais galima įgyvendinti viską, jeigu tik turi tam tikrą biudžetą.


Klasikinės linijos buvo išlaikytos, tačiau ar pastebite pokyčių?


Atpažįstamas profilis yra vizitinė „Mustang" kortelė.




Automobilio savininko parašas automobilyje prilygsta taip pat vizitinei kortelei.


1


+ 1


=


Kaip taip gali būti, jog net ir praėjus tiek laiko, „Mustang" linijos išlieka nuostabios ir traukiančios akį?





REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų