Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ar žinojote, kad „Škoda Fabia“ buvo tapusi „Lietuvos metų automobilio“ konkurso nugalėtoja? Nors šis kompaktiškas hečbekas turėtų patenkinti paprastų žmonių poreikius, tačiau vargu ar atsirastų daugybę žmonių norinčių „Škoda Fabia“ naudoti kurioje nors automobilių sporto šakoje.
Žinoma, galima kreiptis į „Škoda“ automobilių sporto padalinį, sumokėti kelis šimtus tūkstančių eurų ir džiaugtis profesionaliai parengtų bolidu, tačiau ieškantiems pigesnio varianto, galbūt reikėtų paimti pavyzdį iš šių čekų, kurie kuklų hečbeką pavertė griausmingai skambančiu bolidu.
Čekai sumontavo patobulintą 1.9 litro dyzelinį variklį, kuris išvysto net 310 arklio galių ir 590 Nm sukimo momentą. Jeigu dar to ne gana, automobilis gavo keturių varančiųjų ratų sistemą, kuri padeda susitvarkyti su milžinišku sukimo momentu.
Įdomu yra tai, kad ši „Fabia“ sugeba 1/4 mylios atstumą įveikti per 12.4 sekundės.
O dabar šiek tiek veiksmo.
Ar žinojote, kad „Škoda Fabia“ buvo tapusi „Lietuvos metų automobilio“ konkurso nugalėtoja? Nors šis kompaktiškas hečbekas turėtų patenkinti paprastų žmonių poreikius, tačiau vargu ar atsirastų daugybę žmonių norinčių „Škoda Fabia“ naudoti kurioje nors automobilių sporto šakoje.
Žinoma, galima kreiptis į „Škoda“ automobilių sporto padalinį, sumokėti kelis šimtus tūkstančių eurų ir džiaugtis profesionaliai parengtų bolidu, tačiau ieškantiems pigesnio varianto, galbūt reikėtų paimti pavyzdį iš šių čekų, kurie kuklų hečbeką pavertė griausmingai skambančiu bolidu.
Čekai sumontavo patobulintą 1.9 litro dyzelinį variklį, kuris išvysto net 310 arklio galių ir 590 Nm sukimo momentą. Jeigu dar to ne gana, automobilis gavo keturių varančiųjų ratų sistemą, kuri padeda susitvarkyti su milžinišku sukimo momentu.
Įdomu yra tai, kad ši „Fabia“ sugeba 1/4 mylios atstumą įveikti per 12.4 sekundės.
O dabar šiek tiek veiksmo.