• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„FIA Junior World Rally Championship“ pirmenybių dalyviai kalėdinės dovanos sulaukė gerokai anksčiau. Jiems buvo pristatytas naujutėlis bolidas – „Ford Fiesta R2“.
Čempionato organizatoriai naująjį bolidą pristatė kartu su ilgametę patirtį ralio arenoje turinčiais „M-Sport“ specialistais.
Daugelį metų „Ford“ markės automobiliams ištikimybę rodantys „M-Sport“ organizacijos nariai pripažįsta, jog „Fiesta R2“ su bendro naudojimo keliams skirta versija turi tik keletą bendrų bruožų.
Naujos kartos bolidas bus varomas 1 litro darbinio tūrio, 200 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu, kuris „M-Sport“ dirbtuvėse buvo suporuotas su „Sadev“ penkių laipsnių sekvencine pavarų dėže. Tuo tarpu už itin lengvų ratlankių slypi reguliuojami „Reiger“ amortizatoriai ir „Eibach“ spyruoklės.
„M-Sport“ dirbtuvėse pristatytas automobilis į pirmąjį greičio ruožą išriedės vasario 14 dieną. Tuomet milžiniškas „WRC“ dalyvių karavanas atvyks į Švediją.
Automobilio specifikacijos:


  • 1 litro darbinio tūrio „Ecoboost“ variklis

  • 200 AG esant 6500 aps/min.

  • 290 Nm esant 4000 aps/min.

  • 5 laipsnių „Sadev“ sekvencinė pavarų dėžė su riboto praslydimo diferencialu

  • „Reiger“ reguliuojami amortizatoriai ir „Eibach“ spyruoklės

  • „AP Racing“ stabdžių diskai. 285 mm arba 310 mm skersmens

  • Svoris – 1030 kilogramų


„FIA Junior World Rally Championship“ pirmenybių dalyviai kalėdinės dovanos sulaukė gerokai anksčiau. Jiems buvo pristatytas naujutėlis bolidas – „Ford Fiesta R2“.
Čempionato organizatoriai naująjį bolidą pristatė kartu su ilgametę patirtį ralio arenoje turinčiais „M-Sport“ specialistais.
Daugelį metų „Ford“ markės automobiliams ištikimybę rodantys „M-Sport“ organizacijos nariai pripažįsta, jog „Fiesta R2“ su bendro naudojimo keliams skirta versija turi tik keletą bendrų bruožų.
Naujos kartos bolidas bus varomas 1 litro darbinio tūrio, 200 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu, kuris „M-Sport“ dirbtuvėse buvo suporuotas su „Sadev“ penkių laipsnių sekvencine pavarų dėže. Tuo tarpu už itin lengvų ratlankių slypi reguliuojami „Reiger“ amortizatoriai ir „Eibach“ spyruoklės.
„M-Sport“ dirbtuvėse pristatytas automobilis į pirmąjį greičio ruožą išriedės vasario 14 dieną. Tuomet milžiniškas „WRC“ dalyvių karavanas atvyks į Švediją.
Automobilio specifikacijos:


  • 1 litro darbinio tūrio „Ecoboost“ variklis

  • 200 AG esant 6500 aps/min.

  • 290 Nm esant 4000 aps/min.

  • 5 laipsnių „Sadev“ sekvencinė pavarų dėžė su riboto praslydimo diferencialu

  • „Reiger“ reguliuojami amortizatoriai ir „Eibach“ spyruoklės

  • „AP Racing“ stabdžių diskai. 285 mm arba 310 mm skersmens

  • Svoris – 1030 kilogramų


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų