Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„FIA Junior World Rally Championship“ pirmenybių dalyviai kalėdinės dovanos sulaukė gerokai anksčiau. Jiems buvo pristatytas naujutėlis bolidas – „Ford Fiesta R2“.
Čempionato organizatoriai naująjį bolidą pristatė kartu su ilgametę patirtį ralio arenoje turinčiais „M-Sport“ specialistais.
Daugelį metų „Ford“ markės automobiliams ištikimybę rodantys „M-Sport“ organizacijos nariai pripažįsta, jog „Fiesta R2“ su bendro naudojimo keliams skirta versija turi tik keletą bendrų bruožų.
Naujos kartos bolidas bus varomas 1 litro darbinio tūrio, 200 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu, kuris „M-Sport“ dirbtuvėse buvo suporuotas su „Sadev“ penkių laipsnių sekvencine pavarų dėže. Tuo tarpu už itin lengvų ratlankių slypi reguliuojami „Reiger“ amortizatoriai ir „Eibach“ spyruoklės.
„M-Sport“ dirbtuvėse pristatytas automobilis į pirmąjį greičio ruožą išriedės vasario 14 dieną. Tuomet milžiniškas „WRC“ dalyvių karavanas atvyks į Švediją.
Automobilio specifikacijos:
„FIA Junior World Rally Championship“ pirmenybių dalyviai kalėdinės dovanos sulaukė gerokai anksčiau. Jiems buvo pristatytas naujutėlis bolidas – „Ford Fiesta R2“.
Čempionato organizatoriai naująjį bolidą pristatė kartu su ilgametę patirtį ralio arenoje turinčiais „M-Sport“ specialistais.
Daugelį metų „Ford“ markės automobiliams ištikimybę rodantys „M-Sport“ organizacijos nariai pripažįsta, jog „Fiesta R2“ su bendro naudojimo keliams skirta versija turi tik keletą bendrų bruožų.
Naujos kartos bolidas bus varomas 1 litro darbinio tūrio, 200 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu, kuris „M-Sport“ dirbtuvėse buvo suporuotas su „Sadev“ penkių laipsnių sekvencine pavarų dėže. Tuo tarpu už itin lengvų ratlankių slypi reguliuojami „Reiger“ amortizatoriai ir „Eibach“ spyruoklės.
„M-Sport“ dirbtuvėse pristatytas automobilis į pirmąjį greičio ruožą išriedės vasario 14 dieną. Tuomet milžiniškas „WRC“ dalyvių karavanas atvyks į Švediją.
Automobilio specifikacijos: