Juliau, kas tave atvedė į automobilių sportą?
Mane šiuo sportu nuo pat mažens sudomino tėtis. Nuo dešimties metų, o gal ir anksčiau, aš jau aktyviai dalyvaudavau įvairiose autosporto varžybose kaip žiūrovas ir įkyrėdavau tėčiui su nesibaigiančiais klausimais: „Kas čia pravažiavo? Kelintas šis lenktynininkas? Kokia tai mašina?“ ir panašiai. Žinoma, tėtis visuomet man noriai atsakydavo ir jau po kelių varžybų žinojau, kur važiuoja „evoliušionas“ kur „subarikas“ ir kitos markės automobiliai. Širdyje tikėdavausi ir aš kada nors lenktynėse dalyvauti. Po kurio laiko svajonės virto realybe: pradėjau važiuoti slalome su tėčio automobiliu Nissan Almera.
Kokia automobilių sporto šaka šiuo metu užsiimi? Kodėl?
Dabar važiuoju mini ralio lenktynėse. Tai – slalomo ir ralio derinys. Mini ralyje didžiausias veiksmas vyksta ant asfalto. Šią automobilių sporto šaką pasirinkau todėl, nes mane visada traukdavo ralis. Mano manymu, ralis yra pati profesionaliausia autosporto šaka, joje visada reikia tiksliai žinoti, kada tiksliai reikia spustelti greičio pedalą, o kada stabdžio. Taip pat ralio varžybos buvo pirmosios, kuriose apsilankiau.
Ką manai apie mini ralio padėtį bendrame automobilių sporto kontekste?
Mini ralis Lietuvoje nėra labai populiari autosporto šaka, tačiau varžybose visuomet sulaukiame sportininkų iš užsienio. Manau, kad tiesiog reiktų ja labiau populiarinti.
Kokias savybes tau išugdė autosportas?
Svarbiausios savybės, kurias išsiugdžiau dalyvaudamas automobilių sporto veikloje yra kantrybė ir užsispyrimas. Anksčiau buvau labai sunkaus charakterio, neklausydavau, ką sakydavo kiti, viską darydavau, kaip norėdavau aš. Nuo to laiko, kai pradėjau važiuoti mini ralio varžybose, teko išmokti klausyti šturmano ir tapti mandagesniu, tolerantiškesniu kito nuomonei.
Kaip kovoji su įtampa, patiriama varžybų metu ar po jų? Kas sunkiausia automobilių sporte?
Įtampa prieš kiekvienas varžybas būna, ir tikrai didelė. Visa laimė, kad ji – laikina. Stovint prie starto linijos, kuomet lieka kelios minutės iki kol užsidegs žalias šviesoforo signalas – viskas dingsta.
Turbūt nepasakysiu nieko naujo apie sunkiausią automobilių sporto dalį – finansus. Šiame sporte svarbi kiekviena detalė – pradedant nuo aprangos, baigiant automobiliu, be rėmėjų būtų labai sunku.
Kiek paprastai užtrunka tavo pasiruošimas varžyboms?
Mano pasiruošimas varžyboms užtrunka maždaug savaitę, nes turiu ir daug kitų darbų, taip pat reikia mokytis.
Yra sportininkų, sakančių, kad dalyvavimas varžybose jau yra laimėjimas, nepriklausomai nuo to, kokią vietą galutinėje lentelėje užimi. Ką tau reiškia laimėjimas?
Nemeluosiu, man laimėjimas reiškia labai daug. Aš esu jaunas, man dar tik 17 metų, todėl natūralu, kad noriu šlovės ir paskatinimo lėkti toliau. Žinoma, finišas irgi yra laimėjimas, juk tikrai nėra lengva kiekvieną kartą varžybas užbaigti atvažiavus iki finišo tiesiosios.
Kokius didžiausius savo laimėjimus galėtum išskirti?
Mano didžiausias laimėjimas – praėjusiais metais iškovota pirmoji vieta Mini ralio „Junior Cup“ įskaitoje. Buvau pagerbtas LASF apdovanojimuose, kartu su patyrusiais ralio meistrais.
Tavo nuomone, kiek procentų sėkmingo rezultato sudaro: talentas, sunkus darbas ir aplinkybės?
Tiek talentas, tiek sunkus darbas, tiek aplinkybės yra labai svarbūs veiksniai galutiniam rezultatui, tad negaliu nei vieno išskirti.
Kokius lūkesčius sau esi išsikėlęs automobilių sporte?
Šiais metais važiuosiu ne tik mini ralio varžybose, bet startuosiu ir ralio sprinto lenktynėse kartu su „Pakruojo ASK“ komanda. Taigi, artimiausias mano užsibrėžtas tikslas – pasiekti finišą.
Kas tave labiausiai motyvuoja siekti aukštumų?
Labiausiai mane skatina tėvų ir draugų palaikymas. Jeigu jo nebūtų, tai vargu ar būtų ir noras tobulėti.
Ar turi autoritetų, į kuriuos sieki būti panašus? Jei taip, kas jie?
Kaip ir kiekvienas žmogus, aš turiu savo autoritetus. Vienas iš jų, jau buvęs sportininkas Pranas Orvydas. Nors jo nebėra tarp mūsų, bet tėčio pasakojimai apie šio sportininko pasiekimus bei ryžtą mane skatina siekti užsibrėžtų tikslų. Iš dabartinių autosportininkų, labai žaviuosi panevėžiečio Giedriaus Notkaus meistriškumu.