Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
JAV Prezidento Joe Bideno administracija pristatė griežtesnius automobilių taršos standartus ir atšaukė savo pirmtako Donaldo Trumpo teisės aktus, kuriais buvo siekiama suteikti daugiau laiko JAV automobilių pramonės žaidėjams prisitaikyti prie naujų industrijos realijų.
Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA) skelbia, kad 2024 ir 2025 metų modeliams degalų sunaudojimo efektyvumo reikalavimus padidins 8 %, o 2026 metais - 10 %. Tai šiek tiek agresyvesni reikalavimai nei rugpjūčio mėn. pristatytame agentūros pasiūlyme.
Tikimasi, kad naujosios taisyklės iki 2030 m. naujų automobilių pirkėjams padės sutaupyti 192 mlrd. dolerių, kurie įprastai būtų išleisti degalams. Administracija nori įrodyti, kad naujos taisyklės paskatins automobilių gamintojus gaminti efektyvesnius automobilius ir tuo pačiu sutaupys vartotojams pinigų.
Valdant D. Trumpui, vyriausybė 2020 m. kovo mėn. pakoregavo automobilių taršos standartus, kuriuos nustatė Baracko Obamos administracija. Pagal juos buvo reikalaujama, kad iki 2026 metų automobilių efektyvumas kasmet didėtų 5 procentus. Tuo tarpu Donaldo Trumpo administracija nusprendė, jog automobilių efektyvumas kasmet didėtų tik po 1,5 procento.
Aplinkos apsaugos agentūra (EPA) gruodžio mėn. baigė rengti savo griežtesnius transporto priemonių išmetamųjų teršalų reikalavimus, kurie yra analogiški NHTSA taisyklėms. EPA teigė, kad dėl jos taisyklių iki 2050 m. bus išvengta 3,1 mlrd. tonų išmetamo CO2 kiekio.
Pagal EPA taisykles 2026 m. naujų automobilių degalų sąnaudų vidurkis turi siekti 7,1 litro 100 kilometrų.
Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija sekmadienį taip pat pranešė, jog 2019 ir vėlesnių modelinių metų automobiliai, neatitinkantys taršos standartų, gaus žymiai didesnes baudas.
JAV Prezidento Joe Bideno administracija pristatė griežtesnius automobilių taršos standartus ir atšaukė savo pirmtako Donaldo Trumpo teisės aktus, kuriais buvo siekiama suteikti daugiau laiko JAV automobilių pramonės žaidėjams prisitaikyti prie naujų industrijos realijų.
Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA) skelbia, kad 2024 ir 2025 metų modeliams degalų sunaudojimo efektyvumo reikalavimus padidins 8 %, o 2026 metais - 10 %. Tai šiek tiek agresyvesni reikalavimai nei rugpjūčio mėn. pristatytame agentūros pasiūlyme.
Tikimasi, kad naujosios taisyklės iki 2030 m. naujų automobilių pirkėjams padės sutaupyti 192 mlrd. dolerių, kurie įprastai būtų išleisti degalams. Administracija nori įrodyti, kad naujos taisyklės paskatins automobilių gamintojus gaminti efektyvesnius automobilius ir tuo pačiu sutaupys vartotojams pinigų.
Valdant D. Trumpui, vyriausybė 2020 m. kovo mėn. pakoregavo automobilių taršos standartus, kuriuos nustatė Baracko Obamos administracija. Pagal juos buvo reikalaujama, kad iki 2026 metų automobilių efektyvumas kasmet didėtų 5 procentus. Tuo tarpu Donaldo Trumpo administracija nusprendė, jog automobilių efektyvumas kasmet didėtų tik po 1,5 procento.
Aplinkos apsaugos agentūra (EPA) gruodžio mėn. baigė rengti savo griežtesnius transporto priemonių išmetamųjų teršalų reikalavimus, kurie yra analogiški NHTSA taisyklėms. EPA teigė, kad dėl jos taisyklių iki 2050 m. bus išvengta 3,1 mlrd. tonų išmetamo CO2 kiekio.
Pagal EPA taisykles 2026 m. naujų automobilių degalų sąnaudų vidurkis turi siekti 7,1 litro 100 kilometrų.
Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija sekmadienį taip pat pranešė, jog 2019 ir vėlesnių modelinių metų automobiliai, neatitinkantys taršos standartų, gaus žymiai didesnes baudas.