Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Apie „Ferrari“ planus sugrįžti į ilgųjų nuotolių lenktynių čempionatą girdėjome ne vieną kartą. Tai iš dalies patvirtino ir „Ferrari“ kompanijos vadovai, kurie svarsto galimybę sugrįžti į „WEC“ čempionatą.
„Ferrari“ į vieną įdomiausių lenktynių serijų sugrįžti nusprendė dėl pasikeitusių reikalavimų bolidams ir pakankamai mažų naujo bolido kūrimo kaštų. „WEC“ čempionate dalyvaujantis bolidas galės naudoti tą patį 1,6 litro turbininį motorą, kurį dabar naudoja ir Formulės-1 komanda.
Tačiau, kol „Ferrari“ galvoja apie sugrįžimą, šios markės gerbėjai ir nepriklausomi dizaineriai karts nuo karto sukuria vieną ar kitą būsimo bolido koncepciją. Keliomis iš jų dalinomės ir mes, tačiau ši yra pati įspūdingiausia ir gražiausia.
Kadangi, tai yra nepriklausomo dizainerio vizija, apie technines charakteristikas kalbėti net neverta. Galime tik pagirti arba išpeikti jauno dizainerio darbą.
Mūsų nuomone, naujasis „Ferrari“ vadovas Sergio Marchionne turėtų pasižiūrėti į šią koncepciją ir pasakyti - „Gaminam!“
Apie „Ferrari“ planus sugrįžti į ilgųjų nuotolių lenktynių čempionatą girdėjome ne vieną kartą. Tai iš dalies patvirtino ir „Ferrari“ kompanijos vadovai, kurie svarsto galimybę sugrįžti į „WEC“ čempionatą.
„Ferrari“ į vieną įdomiausių lenktynių serijų sugrįžti nusprendė dėl pasikeitusių reikalavimų bolidams ir pakankamai mažų naujo bolido kūrimo kaštų. „WEC“ čempionate dalyvaujantis bolidas galės naudoti tą patį 1,6 litro turbininį motorą, kurį dabar naudoja ir Formulės-1 komanda.
Tačiau, kol „Ferrari“ galvoja apie sugrįžimą, šios markės gerbėjai ir nepriklausomi dizaineriai karts nuo karto sukuria vieną ar kitą būsimo bolido koncepciją. Keliomis iš jų dalinomės ir mes, tačiau ši yra pati įspūdingiausia ir gražiausia.
Kadangi, tai yra nepriklausomo dizainerio vizija, apie technines charakteristikas kalbėti net neverta. Galime tik pagirti arba išpeikti jauno dizainerio darbą.
Mūsų nuomone, naujasis „Ferrari“ vadovas Sergio Marchionne turėtų pasižiūrėti į šią koncepciją ir pasakyti - „Gaminam!“