Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tik nedidelė dalis sedanų tampa tikromis tiuningo ikonomis, bet "Toyota Altezza", kuri Europoje buvo pardavinėjama kaip "Lexus IS" modelis, įrodė turinti didžiulį modifikavimo potencialą. Šis automobilis taip pat turėjo įtakos mašinų stilistikoje ir ne tik "Toyota" gamoje. Nors gamyklinė versija atrodė kaip dar vienas "BMW" trečios serijos konkurentas, tačiau savyje automobilis slėpė kai ką daugiau.
Vėlyvais 90-aisiais, "Toyota" prekiniui ženklui "Lexus" puikiai sekėsi konkuruoti su Didžiuoju vokiečių trejetu, tačiau modelių gamoje trūko mažesnio, pigesnio ir sportiškesnio modelio. Dėl to, dalis potencialių pirkėjų, užsukdavo į konkurentų pardavimo salonus. Dėl to 1998 metais Japonijoje ir Europoje buvo pristatytas sportinis sedanas, kuris tekančios saulės šalyje vadinosi "Toyota Altezza", o Senajame žemyne - "Lexus IS".
O labiausiai dominanti šio automobilio versija yra "IS300" dėl vieno labai paprasto ir svarbaus dalyko - variklio. Šis "Lexus" turi trijų litrų, 2JZ-GE motorą, kuris išvysto 215ag . Tie, kurie puikiai įsimena variklių kodus, pasakys, kad šis motoras taip pat stovėjo ne turbininėje "Supra" versijoje. Tai reiškia, kad tik pasirodžius, "IS300" jau turėjo begales patobulinimui skirtų detalių, įskaitant turbo sistemas. Būtent virsmas iš atmosferinio į turbininį yra populiariausias pasirinkimas, o dar jei prie to pridėtume kaltinius vidurius, žiūrėtume į gan dramatiškus galios skaičius. Žinoma, kuro sistema taip pat turi būti patobulinta. O atlikus dar kelis būtinus patobulinimus, realu iš 2JZ išspausti 800 kumelių.
Nors "IS" lengvai leisdavosi patobulinimams, tačiau tarp tiunerių buvo populiarus ne pats modelis, o jo variklis. Tai įrodo staigus susidomėjimo tarp tobulintojų kritimas, kuomet 2006 metais buvo pristatyta antroji karta. 2010 metais "Lexus", siekdami susigražinti šiek tiek sportiškumo, pristatė "F Sport" versiją. Tačiau net ir ji "neužkabino" tobulintojų. Aišku, dabar "IS-F" turi 5 litrų V8, bet tai nėra tas pats, kaip savo sedane vaikyti "Supra" variklį.
Reikia atskirai pakalbėti apie pirmos kartos įtaką galinių žibintų dizainui. 2000 metais, dar prieš pradedant "IS" prekybą JAV rinkoje, kelios žibintų kompanijos jau siūlė naujo stiliaus galines lempas, kurias liaudiškai vadino "Altezza lempos". Šie naujo stiliaus žibintai buvo siūlomi ne tik "Toyota", bet ir kitų markių modeliams ir tapo tikru hitu tarp tų, kurie siekė pakeisti savojo auto išvaizdą.
Tik nedidelė dalis sedanų tampa tikromis tiuningo ikonomis, bet "Toyota Altezza", kuri Europoje buvo pardavinėjama kaip "Lexus IS" modelis, įrodė turinti didžiulį modifikavimo potencialą. Šis automobilis taip pat turėjo įtakos mašinų stilistikoje ir ne tik "Toyota" gamoje. Nors gamyklinė versija atrodė kaip dar vienas "BMW" trečios serijos konkurentas, tačiau savyje automobilis slėpė kai ką daugiau.
Vėlyvais 90-aisiais, "Toyota" prekiniui ženklui "Lexus" puikiai sekėsi konkuruoti su Didžiuoju vokiečių trejetu, tačiau modelių gamoje trūko mažesnio, pigesnio ir sportiškesnio modelio. Dėl to, dalis potencialių pirkėjų, užsukdavo į konkurentų pardavimo salonus. Dėl to 1998 metais Japonijoje ir Europoje buvo pristatytas sportinis sedanas, kuris tekančios saulės šalyje vadinosi "Toyota Altezza", o Senajame žemyne - "Lexus IS".
O labiausiai dominanti šio automobilio versija yra "IS300" dėl vieno labai paprasto ir svarbaus dalyko - variklio. Šis "Lexus" turi trijų litrų, 2JZ-GE motorą, kuris išvysto 215ag . Tie, kurie puikiai įsimena variklių kodus, pasakys, kad šis motoras taip pat stovėjo ne turbininėje "Supra" versijoje. Tai reiškia, kad tik pasirodžius, "IS300" jau turėjo begales patobulinimui skirtų detalių, įskaitant turbo sistemas. Būtent virsmas iš atmosferinio į turbininį yra populiariausias pasirinkimas, o dar jei prie to pridėtume kaltinius vidurius, žiūrėtume į gan dramatiškus galios skaičius. Žinoma, kuro sistema taip pat turi būti patobulinta. O atlikus dar kelis būtinus patobulinimus, realu iš 2JZ išspausti 800 kumelių.
Nors "IS" lengvai leisdavosi patobulinimams, tačiau tarp tiunerių buvo populiarus ne pats modelis, o jo variklis. Tai įrodo staigus susidomėjimo tarp tobulintojų kritimas, kuomet 2006 metais buvo pristatyta antroji karta. 2010 metais "Lexus", siekdami susigražinti šiek tiek sportiškumo, pristatė "F Sport" versiją. Tačiau net ir ji "neužkabino" tobulintojų. Aišku, dabar "IS-F" turi 5 litrų V8, bet tai nėra tas pats, kaip savo sedane vaikyti "Supra" variklį.
Reikia atskirai pakalbėti apie pirmos kartos įtaką galinių žibintų dizainui. 2000 metais, dar prieš pradedant "IS" prekybą JAV rinkoje, kelios žibintų kompanijos jau siūlė naujo stiliaus galines lempas, kurias liaudiškai vadino "Altezza lempos". Šie naujo stiliaus žibintai buvo siūlomi ne tik "Toyota", bet ir kitų markių modeliams ir tapo tikru hitu tarp tų, kurie siekė pakeisti savojo auto išvaizdą.