Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Toyota“ ne vieną kartą yra pareiškusi, jog „GT86“ nėra tik dar vienas sportiškas automobilis. Už tą pačią sumą galima įsigyti greitesnį ir galingesnį automobilį, tačiau ar žinote ką „GT86“ turi, o kiti ne? Didžiulį automobilių entuziastų susidomėjimą, kurie mieliau savaitgalį praleis garaže jį tobulindami, o ne pozuodami Vokiečių gatvėje.
Japonijoje įsikūrusios dirbtuvės „JUN“, sukonstravo vieną įspūdingą projektą. Nors iš pirmo žvilgsnio jis atrodo kaip dar vienas patobulintas „Toyota GT86“, tačiau didžiausias siurprizas slypi priekyje, virš priekinės ašies.
Talentingieji „JUN“ dirbtuvių specialistai į šį automobilį sumontavo 8 cilindrų, 2,4 litro benzininį variklį. Kuo jis ypatingas? O gi tuo, jog tai nėra automobilio variklis. „JUN“ vyrukai iš dviejų motociklo variklių sukonstravo vieną, V formos benzininį variklį, kuris šiuo metu išsuka maždaug 367 arklio galias esant 10,680 aps/min.
Norite išgirsti kaip jis skamba? Spauskite „Play“ žemiau.
„Toyota“ ne vieną kartą yra pareiškusi, jog „GT86“ nėra tik dar vienas sportiškas automobilis. Už tą pačią sumą galima įsigyti greitesnį ir galingesnį automobilį, tačiau ar žinote ką „GT86“ turi, o kiti ne? Didžiulį automobilių entuziastų susidomėjimą, kurie mieliau savaitgalį praleis garaže jį tobulindami, o ne pozuodami Vokiečių gatvėje.
Japonijoje įsikūrusios dirbtuvės „JUN“, sukonstravo vieną įspūdingą projektą. Nors iš pirmo žvilgsnio jis atrodo kaip dar vienas patobulintas „Toyota GT86“, tačiau didžiausias siurprizas slypi priekyje, virš priekinės ašies.
Talentingieji „JUN“ dirbtuvių specialistai į šį automobilį sumontavo 8 cilindrų, 2,4 litro benzininį variklį. Kuo jis ypatingas? O gi tuo, jog tai nėra automobilio variklis. „JUN“ vyrukai iš dviejų motociklo variklių sukonstravo vieną, V formos benzininį variklį, kuris šiuo metu išsuka maždaug 367 arklio galias esant 10,680 aps/min.
Norite išgirsti kaip jis skamba? Spauskite „Play“ žemiau.