Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kiekvienas automobilių gamintojas turi modelį, kuriuo gali didžiuotis. „Mercedes Benz“ visas naujausias technologijas sumontuoja į S klasę, „Audi“ inžinieriai kiekvieną kartą stengiasi pagaminti nepriekaištingai surinktą „Audi A8“, o „Jaguar“ flagmanu kelis dešimtmečius buvo prabangus sedanas „XJ“.
Nepriklausomai nuo „Jaguar XJ“ modelio kartos, šis prabangus sedanas nuolatos būdavo komplektuojamas su 8 cilindrų varikliu, o tiksliau - „Jaguar“ inžinierių sukurtu 8 cilindrų varikliu, kuris atrodo po truputėlį prieina liepto galą. Dėl nuolatos griežtėjančių taršos reikalavimų, 6 ar 8 cilindrų variklių kūrėjai nuolatos susiduria su įvairiausiais sunkumais, norint priversti šiuos nuostabios konfigūracijos agregatus atitikti Europos Sąjungos keliamus taršos reikalavimus.
Anapus didžiulio vandenyno įsikūrę automobilių gamintojai tokių problemų neturi. Nors JAV rinkai skirti modeliai privalo atitikti tam tikrus taršos reikalavimus, tačiau kai didžioji dauguma parduotų visureigių turi 6.2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų agregatą, net ir didžiausias aplinkosaugininkų spaudimas JAV gamintojams atrodo kaip mažos skruzdelytės užlipimas ant kojos piršto.
Tuo tarpu Europoje įsikūrę automobilių gamintojai turi ieškoti įvairiausių būdų kaip pratęsti 8 cilindrų variklių gyvavimo laikotarpį. „Mercedes Benz“ investavo milžinišką sumą pinigų į 4.0 litrų, 8 cilindrų motoro kūrimą, „Audi“ ir „Porsche“ bendromis jėgomis taip pat sukūrė naują 8 cilindrų variklių šeimą. O kaip gi „Jaguar“? Pasak „Automotive Magazine“ žurnalo redakcijos, britiškų automobilių gamintojas planuoja 8 cilindrų variklius įsigyti iš „BMW“, kuri yra panašioje situacijoje.
Jeigu šie gandai pasitvirtintų, „Jaguar“ ir „Land Rover“ automobiliai ateityje gautų ne 4.4 litro darbinio tūrio, bet 4.0 litrų 8 cilindrų agregatus, kuriam kompaniją palaikytų viena arba dvi turbinos. Atsižvelgiant faktą, jog naujos kartos „BMW M5“ naudos modernizuotą 4.4 litro, 8 cilindrų variklį, gali būti, jog britai gaus šiek tiek „apkarpytą“ vokiško variklio versiją, kuri būtų montuojama į naujos kartos „Jaguar XJ“, „XF“ ar „Land Rover Range Rover“.
Kiekvienas automobilių gamintojas turi modelį, kuriuo gali didžiuotis. „Mercedes Benz“ visas naujausias technologijas sumontuoja į S klasę, „Audi“ inžinieriai kiekvieną kartą stengiasi pagaminti nepriekaištingai surinktą „Audi A8“, o „Jaguar“ flagmanu kelis dešimtmečius buvo prabangus sedanas „XJ“.
Nepriklausomai nuo „Jaguar XJ“ modelio kartos, šis prabangus sedanas nuolatos būdavo komplektuojamas su 8 cilindrų varikliu, o tiksliau - „Jaguar“ inžinierių sukurtu 8 cilindrų varikliu, kuris atrodo po truputėlį prieina liepto galą. Dėl nuolatos griežtėjančių taršos reikalavimų, 6 ar 8 cilindrų variklių kūrėjai nuolatos susiduria su įvairiausiais sunkumais, norint priversti šiuos nuostabios konfigūracijos agregatus atitikti Europos Sąjungos keliamus taršos reikalavimus.
Anapus didžiulio vandenyno įsikūrę automobilių gamintojai tokių problemų neturi. Nors JAV rinkai skirti modeliai privalo atitikti tam tikrus taršos reikalavimus, tačiau kai didžioji dauguma parduotų visureigių turi 6.2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų agregatą, net ir didžiausias aplinkosaugininkų spaudimas JAV gamintojams atrodo kaip mažos skruzdelytės užlipimas ant kojos piršto.
Tuo tarpu Europoje įsikūrę automobilių gamintojai turi ieškoti įvairiausių būdų kaip pratęsti 8 cilindrų variklių gyvavimo laikotarpį. „Mercedes Benz“ investavo milžinišką sumą pinigų į 4.0 litrų, 8 cilindrų motoro kūrimą, „Audi“ ir „Porsche“ bendromis jėgomis taip pat sukūrė naują 8 cilindrų variklių šeimą. O kaip gi „Jaguar“? Pasak „Automotive Magazine“ žurnalo redakcijos, britiškų automobilių gamintojas planuoja 8 cilindrų variklius įsigyti iš „BMW“, kuri yra panašioje situacijoje.
Jeigu šie gandai pasitvirtintų, „Jaguar“ ir „Land Rover“ automobiliai ateityje gautų ne 4.4 litro darbinio tūrio, bet 4.0 litrų 8 cilindrų agregatus, kuriam kompaniją palaikytų viena arba dvi turbinos. Atsižvelgiant faktą, jog naujos kartos „BMW M5“ naudos modernizuotą 4.4 litro, 8 cilindrų variklį, gali būti, jog britai gaus šiek tiek „apkarpytą“ vokiško variklio versiją, kuri būtų montuojama į naujos kartos „Jaguar XJ“, „XF“ ar „Land Rover Range Rover“.