Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Perėjimas prie elektrinės ateities, kai bus gaminamos vien elektra varomos transporto priemonės, yra neatsiejama mūsų tvarumo strategijos dalis, siekiant sukurti visapusę elektromobilių ekosistemą nuo baterijų iki įkrovimo. Tai apima mūsų pastangas įdiegti technines ir verslo naujoves, susijusias su pakartotiniu baterijų naudojimu. Pirmasis visiškai elektrinis „Land Rover“ modelis pasirodys 2024 metais, o jau nuo 2025-ųjų „
Jaguar“ gamins tik elektrinius automobilius.
Mūsų bendradarbiavimas su „Pramac“ – įrodymas, kaip galima tiekti nulinės emisijos energiją derinant atsinaujinančius energijos šaltinius ir antrą kartą naudojamas baterijas“, – sako Baltijos šalių regiono „Jaguar Land Rover“ prekių ženklo verslo vadovė Justė Jarušė.
„Jaguar Land Rover“ bendradarbiauja su „Pramac“, pasauliniu energijos sektoriaus lyderiu, kad sukurtų nešiojamąją nulinės emisijos energijos saugyklą, kurioje būtų įrengtos jau naudotos „Jaguar I-Pace“ baterijos.
Nuo tinklo atsieta energijos saugojimo „Pramac“ sistema, arba „Off Grid Battery Energy Storage System“ (ESS), naudodama „Jaguar I-Pace“ baterijų ličio jonų elementus, gali tapti nulinės emisijos energijos šaltiniu vietose, kuriose prieiga prie elektros energijos tinklo yra ribota arba nepasiekiama. Baterijos paimtos iš prototipų ir inžineriniuose bandymuose naudotų transporto priemonių.
„Šis oficialus pranešimas yra puikus pavyzdys, kaip mes bendradarbiausime su pramonės lyderiais, kad sukurtume tvarią ateitį ir tikrą žiedinę ekonomiką. Džiaugiamės galėdami dirbti kartu su „Pramac“, kad antram gyvenimui prikeltume „Jaguar I-Pace“ baterijas. Jos taps mobiliaisiais nulinės emisijos energijos šaltiniais, o „Jaguar TCS Racing“ komandos palaikymas šį sezoną buvo puiki proga parodyti, ką iš tiesų geba šie agregatai“, – pažymi Andrew Whitworthas, „Jaguar Land Rover“ žiedinės ekonomikos komandos baterijų vadovas.
Milžiniška papildoma vertė
Ši partnerystė yra pirmoji „Jaguar Land Rover“ planuose sukurti naujus žiedinės ekonomikos verslo modelius savo transporto priemonių akumuliatoriams. Atsižvelgdama į įsipareigojimą iki 2039-ųjų pasiekti nulinę emisiją, bendrovė pristatys programas, leisiančias naudoti elektrinių transporto priemonių baterijas tiek antrą kartą, tiek ir vėliau.
Iš automobilio išimtą bateriją galima pritaikyti ir kitoms paskirtims dėl to, kad „Jaguar Land Rover“ akumuliatoriai yra sukurti laikantis aukščiausių standartų. Todėl juos galima saugiai pasitelkti daugelyje mažai energijos naudojančių mechanizmų, kai baterijos veikimas suprastėja ir nukrenta žemiau griežtų elektromobiliams keliamų reikalavimų.
Antrą kartą naudojamų baterijų tiekimas stacionarioms reikmėms, pavyzdžiui, atsinaujinančiai energijai kaupti, iki 2030-ųjų gali viršyti 200 gigavatvalandžių per metus. Taip būtų sukurta vertė, viršijanti 28,5 mlrd. eurų.
Flagmanu pripažįstamos baterijos talpa siekia iki 125 kWh. Tai – daugiau nei pakankamai, kad būtų galima visiškai patenkinti daugybę apdovanojimų susižėrusio sportiškojo elektrinio visureigio „Jaguar I-Pace“ poreikius arba savaitę elektra aprūpinti įprastą šeimos namą.
Panaudojo ruošdamiesi lenktynių sezonui
„Pramac“ saugykloje, įskaitant modulius ir laidus, tiesiogiai pakartotinai naudojama iki 85 proc. „Jaguar Land Rover“ tiekiamų transporto priemonių akumuliatorių. Likusios medžiagos perdirbamos ir grąžinamos atgal į tiekimo grandinę.
Iš saulės baterijų įkraunamą įrenginį sudaro baterijų sistema, susieta su dvikrypčiu keitikliu ir susijusiomis kontrolės valdymo sistemomis. Įrenginiai, kuriuos galima išsinuomoti komerciniais tikslais, turi „Type 2“ elektrinių transporto priemonių (EV) įkrovimo jungtis su dinaminiu valdikliu ir gali tiekti iki 22 kW kintamosios srovės, kad būtų galima įkrauti elektromobilį.
„Mums buvo suteikta garbė glaudžiai bendradarbiauti su „Jaguar Land Rover“ specialistais. Jie mus labai palaiko kuriant tvirtą produktą ir komerciškai perspektyvų verslą, leidžiantį suteikti elektromobilių moduliams antrą gyvenimą. Našių, anglies dioksido kiekį mažinančių technologijų gamintojas atvertė naują tvarumo istorijos lapą. Nekantraujame tęsti kelionę su „Jaguar Land Rover“ ir pasiūlyti naujoviškų įkrovimo infrastruktūros būdų, padėsiančių elektrifikuoti šio gamintojo savo klasėje pirmaujančias transporto priemones“, – teigia „Pramac“ direktorius Danny Jonesas.
Šio agregato galimybės buvo demonstruojamos „Jaguar TCS Racing“ komandai ruošiantis 2022 metų ABB FIA Formulės E pasaulio čempionatui. Per bandymus Jungtinėje Karalystėje ir Ispanijoje jis elektros energija aprūpino pažangiausią komandos diagnostinę įrangą, analizuojančią lenktyninių automobilių pasirodymą trasoje, bei „Jaguar“ garažą serviso zonoje.
Ši prie tinklo neprijungta ESS sistema taip pat bus naudojama didžiausiame pasaulyje „Jaguar Land Rover Experience“ centre, Johanesburge, Pietų Afrikoje, siekiant suvaldyti nepastovų energijos tiekimą iš elektros tinklo.
„Perėjimas prie elektrinės ateities, kai bus gaminamos vien elektra varomos transporto priemonės, yra neatsiejama mūsų tvarumo strategijos dalis, siekiant sukurti visapusę elektromobilių ekosistemą nuo baterijų iki įkrovimo. Tai apima mūsų pastangas įdiegti technines ir verslo naujoves, susijusias su pakartotiniu baterijų naudojimu. Pirmasis visiškai elektrinis „Land Rover“ modelis pasirodys 2024 metais, o jau nuo 2025-ųjų „
Jaguar“ gamins tik elektrinius automobilius.
Mūsų bendradarbiavimas su „Pramac“ – įrodymas, kaip galima tiekti nulinės emisijos energiją derinant atsinaujinančius energijos šaltinius ir antrą kartą naudojamas baterijas“, – sako Baltijos šalių regiono „Jaguar Land Rover“ prekių ženklo verslo vadovė Justė Jarušė.
„Jaguar Land Rover“ bendradarbiauja su „Pramac“, pasauliniu energijos sektoriaus lyderiu, kad sukurtų nešiojamąją nulinės emisijos energijos saugyklą, kurioje būtų įrengtos jau naudotos „Jaguar I-Pace“ baterijos.
Nuo tinklo atsieta energijos saugojimo „Pramac“ sistema, arba „Off Grid Battery Energy Storage System“ (ESS), naudodama „Jaguar I-Pace“ baterijų ličio jonų elementus, gali tapti nulinės emisijos energijos šaltiniu vietose, kuriose prieiga prie elektros energijos tinklo yra ribota arba nepasiekiama. Baterijos paimtos iš prototipų ir inžineriniuose bandymuose naudotų transporto priemonių.
„Šis oficialus pranešimas yra puikus pavyzdys, kaip mes bendradarbiausime su pramonės lyderiais, kad sukurtume tvarią ateitį ir tikrą žiedinę ekonomiką. Džiaugiamės galėdami dirbti kartu su „Pramac“, kad antram gyvenimui prikeltume „Jaguar I-Pace“ baterijas. Jos taps mobiliaisiais nulinės emisijos energijos šaltiniais, o „Jaguar TCS Racing“ komandos palaikymas šį sezoną buvo puiki proga parodyti, ką iš tiesų geba šie agregatai“, – pažymi Andrew Whitworthas, „Jaguar Land Rover“ žiedinės ekonomikos komandos baterijų vadovas.
Milžiniška papildoma vertė
Ši partnerystė yra pirmoji „Jaguar Land Rover“ planuose sukurti naujus žiedinės ekonomikos verslo modelius savo transporto priemonių akumuliatoriams. Atsižvelgdama į įsipareigojimą iki 2039-ųjų pasiekti nulinę emisiją, bendrovė pristatys programas, leisiančias naudoti elektrinių transporto priemonių baterijas tiek antrą kartą, tiek ir vėliau.
Iš automobilio išimtą bateriją galima pritaikyti ir kitoms paskirtims dėl to, kad „Jaguar Land Rover“ akumuliatoriai yra sukurti laikantis aukščiausių standartų. Todėl juos galima saugiai pasitelkti daugelyje mažai energijos naudojančių mechanizmų, kai baterijos veikimas suprastėja ir nukrenta žemiau griežtų elektromobiliams keliamų reikalavimų.
Antrą kartą naudojamų baterijų tiekimas stacionarioms reikmėms, pavyzdžiui, atsinaujinančiai energijai kaupti, iki 2030-ųjų gali viršyti 200 gigavatvalandžių per metus. Taip būtų sukurta vertė, viršijanti 28,5 mlrd. eurų.
Flagmanu pripažįstamos baterijos talpa siekia iki 125 kWh. Tai – daugiau nei pakankamai, kad būtų galima visiškai patenkinti daugybę apdovanojimų susižėrusio sportiškojo elektrinio visureigio „Jaguar I-Pace“ poreikius arba savaitę elektra aprūpinti įprastą šeimos namą.
Panaudojo ruošdamiesi lenktynių sezonui
„Pramac“ saugykloje, įskaitant modulius ir laidus, tiesiogiai pakartotinai naudojama iki 85 proc. „Jaguar Land Rover“ tiekiamų transporto priemonių akumuliatorių. Likusios medžiagos perdirbamos ir grąžinamos atgal į tiekimo grandinę.
Iš saulės baterijų įkraunamą įrenginį sudaro baterijų sistema, susieta su dvikrypčiu keitikliu ir susijusiomis kontrolės valdymo sistemomis. Įrenginiai, kuriuos galima išsinuomoti komerciniais tikslais, turi „Type 2“ elektrinių transporto priemonių (EV) įkrovimo jungtis su dinaminiu valdikliu ir gali tiekti iki 22 kW kintamosios srovės, kad būtų galima įkrauti elektromobilį.
„Mums buvo suteikta garbė glaudžiai bendradarbiauti su „Jaguar Land Rover“ specialistais. Jie mus labai palaiko kuriant tvirtą produktą ir komerciškai perspektyvų verslą, leidžiantį suteikti elektromobilių moduliams antrą gyvenimą. Našių, anglies dioksido kiekį mažinančių technologijų gamintojas atvertė naują tvarumo istorijos lapą. Nekantraujame tęsti kelionę su „Jaguar Land Rover“ ir pasiūlyti naujoviškų įkrovimo infrastruktūros būdų, padėsiančių elektrifikuoti šio gamintojo savo klasėje pirmaujančias transporto priemones“, – teigia „Pramac“ direktorius Danny Jonesas.
Šio agregato galimybės buvo demonstruojamos „Jaguar TCS Racing“ komandai ruošiantis 2022 metų ABB FIA Formulės E pasaulio čempionatui. Per bandymus Jungtinėje Karalystėje ir Ispanijoje jis elektros energija aprūpino pažangiausią komandos diagnostinę įrangą, analizuojančią lenktyninių automobilių pasirodymą trasoje, bei „Jaguar“ garažą serviso zonoje.
Ši prie tinklo neprijungta ESS sistema taip pat bus naudojama didžiausiame pasaulyje „Jaguar Land Rover Experience“ centre, Johanesburge, Pietų Afrikoje, siekiant suvaldyti nepastovų energijos tiekimą iš elektros tinklo.