„Tai, ką sukūrėme, bendradarbiaudami su „Jaguar Land Rover“, yra dalis mūsų įsipareigojimo nuolat tobulinti klientams siūlomas mokėjimo galimybes. Mes nuolat rūpinamės kaip padaryti trisdešimties milijonų klientų keliones paprastesnėmis ir patogesnėmis“, – kalbėjo David Bunch, „Shell“ pasaulinės rinkos mažmeninės prekybos vadovas.
„Shell“ programėlę jau gali atsisiųsti Jungtinės Karalystės klientai, o per 2017 metus programėlė bus pasiekiama likusių rinkų vartotojams.
Nauja technologija leidžia vairuotojams mokėjimą atlikti saugiai, nesinaudojant mobiliuoju telefonu kelyje. Kadangi mokėjimas atliekamas per internetą, vairuotojas automobilio ekraną įjungs tik tuomet, kai saugiai stovės, o ne vairuodamas.
2018 metų „Jaguar F-PACE“, XF ir XE naujienos
Naujoji mokėjimo programėlė bus prieinama „Jaguar F-PACE“, „Jaguar F-TYPE“, „Jaguar XF“ ir „Jaguar XE“ bei naujausiuose „Land Rover“ modeliuose.
2018 metų „F-PACE“ patobulinimuose jau suplanuotas naujas veiksmingas dyzelinis variklis, kurio anglies dvideginio emisija į aplinką – 126 g/km, o degalų šimtui kilometrų jis naudos 4,8 litro. Variklių gamą papildys du naujokai: aukšto efektyvumo 240 AG dyzelinis bei naujas, pažangus 250 AG „Ingenium“ benzininis.
Prabangiame sportiniame sedane „Jaguar XF“ be jau minėtų variklių bus galima pasirinkti ir naują 200 AG „Ingenium“ benzininį variklį. O rafinuotas sportinis sedanas „Jaguar XE“ bus aprūpintas naujais keturių cilindrų „Ingenium“ benzininiais 200 AG bei 250 AG varikliais. 200 AG variklis dirbs išvien su galinių varančiųjų ratų transmisija, o 250 AG variklio versija, dirbs su galinių bei visų varančiųjų ratų automatinėmis transmisijomis. Daugiau dinamikos ieškantys vairuotojai galės pasirinkti patobulintą „Jaguar XE S“ versiją su 380 AG 3 litrų darbinio tūrio V6 varikliu.
Abu šie sportiniai modeliai turės integruotą gestų funkciją – bagažinė atsidarys po ja mostelėjus koja. Tai palengvins daiktų sudėjimą ar išėmimą iš bagažinės. „Jaguar“ konfigūracinės dinamikos technologija (angl. Configurable Dynamics technology) bus įdiegta kaip atskira funkcija, leidžianti vairuotojams individualizuoti pavarų dėžės, akceleratoriaus bei vairo darbo režimus. Patogumo suteiks ir 12,3 colių trimatės navigacijos liečiamasis ekranas.