Surinkus pradinius duomenis, pagal devynerių metų Labradoro retriverio Yogi letenos pavyzdį buvo pagamintas 3D letenos modelis su spyruokliniu mechanizmu, užtikrinančiu tikroviškus nagų judesius ir tolygų svorio pasiskirstymą. Šis spyruoklinis mechanizmas taip pat yra ir ekonomiškai efektyvus, nes prie jo tvirtinamus nagus pakeisti itin lengva.
Dabar automobilių gamintojas „Jaguar Land Rover“ šią it tikrą šuns leteną naudoja standartiniam 5000 ciklų įbrėžimų bandymui, kurio metu letenos modeliu „RoboYogi“ padaroma dešimt įbrėžimų atsitiktinėse bandomojo skydelio vietose, taip pat vienas išilginis įbrėžimas vienoje skydelio pusėje. Vėliau procedūra kartojama.
Dėl ypatingo naujojo „Land Rover Defender“ visureigio bagažinės dizaino, t. y. bagažinės durelių su šone fiksuojamais vyriais ir plokščio galinio bamperio, ant kurio šuo gali užlipti, buvo nuspręsta, kad šis modelis puikiai tinka eksperimentui.
Naująjį bandymo metodą sukūrė kelios automobilių gamintojo „Jaguar Land Rover“ ekspertų komandos: medžiagų inžinerijos, adityviosios gamybos ir robotų inžinerijos.
Projektuojant „Land Rover“ automobilius, itin daug dėmesio skiriama mūsų keturkojų draugų komfortui ir saugumui, todėl automobilių gamintojas modeliui „Discovery“ numatė įvairius šunų mylėtojams skirtus paketus (angl. Pet Packs) ir priedus, pavyzdžiui, viso aukščio bagažinės pertvarą, guminį bagažinės kilimėlį ir bagažinės įdėklą.
„Jaguar Land Rover“ adityviosios gamybos centras pagamina daugiau nei 80 000 įvairios paskirties dalių per metus. Šios dalys naudojamos funkciniams prototipams, dizaino maketams, pagalbiniams automobilių surinkimo komponentams ir fiksavimo dalims gaminti. Automobilių koncernas „Jaguar Land Rover“ 3D spausdintuvus taip pat naudoja prekybai skirtų automobilių dalims gaminti, o „Jaguar XE SV Project 8“ – vienas efektyviausių „Jaguar“ iki šiol sukurtų automobilių – pirmasis modelis, kurio gamybai naudojamos tokios dalys.