„I-Pace“ bus galima įkrauti ir trečiu būdu – naudojant 7 kW galingumo įkrovimo stotelę, kuri baterijas iki 80% įkraus per maždaug 10 valandų.
„Jaguar“ kompanijos atstovai teigia, jog „I-Pace“ išskirtinumas – markės inžinierių sukurti elektros motorai, kurie yra kompaktiškesni ir našesni negu bet kurie analogai esantys rinkoje. Be to, 400 arklio galių ir 696 Nm sukimo momentą išvystantys motorai suka ne galinius, ne priekinius, bet visus keturis ratus.
Pirmasis kompanijos elektromobilis iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 4,5 sekundės – tai nėra tas rodiklis, kuris priblokš „Tesla“ gerbėjus ar savininkus, tačiau „Jaguar“ užtikrina, jog visose kitose srityse „I-Pace“ yra pranašesnis. Tiek akustiniu komfortu, tiek surinkimo kokybe, tiek valdymo savybėmis.
Kalbant apie valdymo savybes, „Jaguar“ iš visų jėgų stengėsi, jog kelyje jis elgtųsi kaip grynakraujis „Jaguar“ šeimos narys. Būtent todėl inžinieriai sukūrė mašiną, kurios svorio paskirstymo tarp ašių koeficientas siekia 50:50 – rodiklis, kurio negali pasiekti net ir itin sportiškų modelių kūrėjai.
Žvelgiant į automobilio nuotraukas, gali susidaryti įspūdis, jog tai pakankamai ilgas ir platus ratuotis, tačiau iš tikro jis yra labai panašių išmatavimų kaip ir „Porsche Macan“. Skirtumas tik tas, jog „I-Pace“ turi ilgesnę ratų bazę.
„Jaguar I-Pace“ bus gaminamas „Magna“ kompanijos gamykloje Austrijoje, kartu su mažuoju „E-Pace“.
Automobilis kainuos nuo maždaug 65 000 eurų. Automobilio prekyba prasidės šių metų liepą.