Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dėl vis griežtėjančių taršos reikalavimų, kai kurie gamintojai atsisako ilgamečių tradicijų ir atmosferinius variklius iškeičia į turbininius. Mažesnio darbinio tūrio, turbina aprūpinti jėgos agregatai tampa galingesni ir, teoriškai, efektyvesni, tačiau niekas negali prilygti nuostabiam 8 cilindrų variklio skleidžiamam garsui.
Tad turėdami progą, pasidžiaukime 8 cilindrų varikliais kol dar galime. Į šiandienos kovos ringą įleiskime du seksualiai atrodančius kupė : „Jaguar F-Type SVR“ iš D.Britanijos ir „Chevrolet Corvette Z06“ iš Jungtinių Valstijų.
Britiškos kompanijos sukurtą kupė į priekį varo 5,0 litrų darbinio tūrio, o demokratijos ir laisvo žodžio gynėjo galinius ratus suka net 6,2 litro darbinio tūrio motoras. Nors abudu varikliai turi po 8 cilindrus, tačiau jų skleidžiami garsai yra visiškai skirtingi.
[nqspoll id="288"]
Dėl vis griežtėjančių taršos reikalavimų, kai kurie gamintojai atsisako ilgamečių tradicijų ir atmosferinius variklius iškeičia į turbininius. Mažesnio darbinio tūrio, turbina aprūpinti jėgos agregatai tampa galingesni ir, teoriškai, efektyvesni, tačiau niekas negali prilygti nuostabiam 8 cilindrų variklio skleidžiamam garsui.
Tad turėdami progą, pasidžiaukime 8 cilindrų varikliais kol dar galime. Į šiandienos kovos ringą įleiskime du seksualiai atrodančius kupė : „Jaguar F-Type SVR“ iš D.Britanijos ir „Chevrolet Corvette Z06“ iš Jungtinių Valstijų.
Britiškos kompanijos sukurtą kupė į priekį varo 5,0 litrų darbinio tūrio, o demokratijos ir laisvo žodžio gynėjo galinius ratus suka net 6,2 litro darbinio tūrio motoras. Nors abudu varikliai turi po 8 cilindrus, tačiau jų skleidžiami garsai yra visiškai skirtingi.
[nqspoll id="288"]