Automobilį kūrę dizaineriai taip pat stengėsi, jog serijinei gamybai paruoštas modelis mažai kuo skirtųsi nuo „CX-17“ vardu pavadinto koncepto, kuris buvo pristatytas prieš porą metų.
Kaip ir „Jaguar XE“ ir „XF“, taip ir „F-Pace“ buvo sukurtas ant tos pačios modulinės platformos. Iš aliuminio, magnio ir plieno pagaminta platforma puikiai tiko lengviesiems automobiliams, tačiau „Jaguar“ atstovų teigimu, milžiniškų investicijų pareikalavusi platforma idealiai tiko ir „Jaguar“ kompanijos dičkiui - „F-Pace“.
Nors naujasis „Jaguar“ visureigis buvo sukurtas ant tos pačios platformos, tačiau automobilio išmatavimai neprimena ne vieno britiškos markės modelio. „F-Pace“ ilgis - 4731 mm, ratų bazės ilgis - 2874 mm.
Grakštus „Jaguar“ visureigis bus komplektuojamas su vienu iš keturių, skirtingo galingumo varikliais, priekinių arba keturių varančiųjų ratų pavara, mechaninėmis ir automatinėmis pavarų dėžėmis.
Variklių ir transmisijų galimos kombinacijos :
- 2.0 litrų dyzelis (180 AG), RWD/AWD/MPD/APD/
- 2.0 litrų benzininis (240 AG) RWD/APD
- 3.0 litrų dyzelinis (300 AG) AWD/APD
- 3.0 litrų benzininis (380 AG) AWD/APD
„Jaguar“ neatskleidė kada naujasis modelis pasirodys visuose šios markės prekybos salonuose, tačiau britai norėdami nuraminti susirinkusius smalsuolius, paskelbė „F-Pace“ kainą. Britiškas visureigis kainuos nuo 48 tūkst. eurų.