Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pastaruosius dešimt metų „Aston Martin“ gamino gražius, tačiau vienas į kitą labai panašius automobilius. Ar tai gerai ar blogai - spręsti jums, tačiau „Aston Martin Vulcan“ yra puikus pavyzdys, jog britiškos markės dizaineriai dar turi parako.
„Aston Martin Vulcan“ buvo sukurtas norint parodyti, jog naujos kartos super-automobilius gali sukurti ne tik „McLaren“ ar „Ferrari“, bet ir „Aston Martin“. Tai nėra bendro naudojimo keliams skirtų „P1“ ir „La'Ferrari“ alternatyva. Tai - kur kas rimtesnis žvėris.
„Aston Martin“ taikosi tiesiai į lenktynių trasoms skirtus „McLaren P1 GTR“ ir „La'Ferrari XX“. Abudu varžovai pasikinkę hibridinę jėgainę pasižymi stulbinamomis techninėmis charakteristikomis, naujausiomis technologijomis. Tuo tarpu „Aston Martin“ kūrinys yra šiek tiek primityvus, primenantys senąją mokyklą.
„Vulcan“ turi masyvų 7.0 litrų darbinio tūrio, 12 cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto daugiau kaip 800 arklio galių. Britai šį rodiklį pasiekė be jokių turbinų ar elektros motorų.
Britai iš viso ruošiasi pagaminti 24 modelio vienetus. Kiekvienas iš jų bus parduodamas už 2.3 mln. eurų sumą. Tad atsižvelgdami į automobilio sumą - atsakykite - Ar „Aston Martin“ skamba kaip 2.3 mln. eurų?
Pastaruosius dešimt metų „Aston Martin“ gamino gražius, tačiau vienas į kitą labai panašius automobilius. Ar tai gerai ar blogai - spręsti jums, tačiau „Aston Martin Vulcan“ yra puikus pavyzdys, jog britiškos markės dizaineriai dar turi parako.
„Aston Martin Vulcan“ buvo sukurtas norint parodyti, jog naujos kartos super-automobilius gali sukurti ne tik „McLaren“ ar „Ferrari“, bet ir „Aston Martin“. Tai nėra bendro naudojimo keliams skirtų „P1“ ir „La'Ferrari“ alternatyva. Tai - kur kas rimtesnis žvėris.
„Aston Martin“ taikosi tiesiai į lenktynių trasoms skirtus „McLaren P1 GTR“ ir „La'Ferrari XX“. Abudu varžovai pasikinkę hibridinę jėgainę pasižymi stulbinamomis techninėmis charakteristikomis, naujausiomis technologijomis. Tuo tarpu „Aston Martin“ kūrinys yra šiek tiek primityvus, primenantys senąją mokyklą.
„Vulcan“ turi masyvų 7.0 litrų darbinio tūrio, 12 cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto daugiau kaip 800 arklio galių. Britai šį rodiklį pasiekė be jokių turbinų ar elektros motorų.
Britai iš viso ruošiasi pagaminti 24 modelio vienetus. Kiekvienas iš jų bus parduodamas už 2.3 mln. eurų sumą. Tad atsižvelgdami į automobilio sumą - atsakykite - Ar „Aston Martin“ skamba kaip 2.3 mln. eurų?