Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jau balandžio 24-26 dienomis vyksiančio „Klaipėda Motor BBQ“ festivalio organizatoriai mojuoja burtų lazdelėmis, jog retkarčiais nedėkingi ir permainingi vasaros orai nesutrukdytų ilgojo automaniško savaitgalio.
Nors pasiruošimas festivaliui nenutrūksta net ir esant ypatingai blogam orui, šiemet įvyksiančiame „Klaipėda Motor BBQ“ tikimasi sulaukti ne tik naujų, bet ir ilgamečių dalyvių, kurie nepraleisdavo progos vieną vasaros savaitgalį praleisti tarp kitų benzingalvių. Visgi – tai tradicija.
Jau artėjantį savaitgalį įvyksiančiame „Klaipėda Motor BBQ“ galėsite išvysti ilgametį šio festivalio svečią – Donatą, bei jam priklausantį 5 serijos BMW, su kuriuo vaikinas ruošiasi pretenduoti ne į vieną, bet į kelias nominacijas.
(nuotr.
RayonSquad)
„Tad iš kur ta meilė automobiliams“, – paklausėme Donato.
Donatas – Maždaug prieš 15 metų susipažinau su draugu, kuris turėjo antros kartos „Golfą“. Kadangi iki garažo eidavome pėsčiomis ir iš Golfuko darėme visiškas nesąmones (buferiai iš makroflekso, naikinome rankenėlės, atlikome porą modifikacijų salone ir pan), taip atsirado dar didesnis noras krapštytis prie automobilių.
Ar pirminis susidomėjimas paskatino domėtis, pavyzdžiui, automobilių sportu? Galbūt iš karto norėjosi gilintis į technines detales?
Donatas – Taip, kadangi turėjau gerą mokytoją, kurios šioje srityje labai padėdavo. Tiesiog aš laužiau automobilį – jis tvarkydavo ir tuo pačiu mokino kaip viską teisingai atlikti. Buvau tas, kuris sugebėdavo nutraukti visus, net ir nenutraukiamus varžtus. Man modifikuodavo automobilį, o aš viską išbandydavau trasoje ar kur kitur. Oi, buvo visko.. Labai smagu tai prisiminti!
Kokią įtaką tavo žinios apie automobilius turėjo renkantis pirmąjį automobilį? Koks jis buvo ir kodėl?
Donatas – Pirmasis mano automobilis buvo 5 serijos BMW (E34). Jis turėjo 2,0 litrų variklį. Jį pirkau iš senuko, nes tikėjomės, jog bus gyvas variklis ir gerai važiuos. Nors žadėjau pirkti kregždę, tačiau kai pasiėmiau „E34“, supratau jog šis modelis yra nerealus ir man tinkantis.
Ar su pirmuoju automobiliu pradėjai eksperimentuoti su modifikacijomis?
Donatas – Su pirmuoju pitaku buvo pradėta mokintis šonaslydžio. Užvirinom reduktorių ir išvykau mokintis driftinti. Buvo daug visko, bet nebuvo gaila. O įsigijęs dabartinį „E34“ pradėjau daugiau eksperimentuoti ir modifikuoti.
Spyruoklių pjovimas, didesnio skersmens ratlankiai ar kito išmetimo bakelio montavimas buvo įprasta praktika siekiant automobiliui suteikti išskirtinumo. Koks buvo tavo receptas?
Donatas – Kadangi dabartinį „E34“ turiu 10 metų – buvo viskas:pjautos spyruoklės, „E32“ šakės, perrinktas variklis, kad geriau važiuotų. Jis taip pat matė ir šonaslydžio treniruočių, ir jeigu galima taip pasakyti, turėjo iškentėti mano hiperaktyvumą. Tačiau kai mano draugas ir mechanikas, Deividas, išvyko į užsienį, aš nusprendžiau, jog reikia kažko ramiau – taip prasidėjo „Stance“ stiliaus automobilio amžius. Tuomet jau daugiau dėmesio skyriau didesniems ratams, tiesiam išmetimui. Suvokus kad tiesus išmetimas yra žiauru, teko jį koreguoti, jog pitakėlis gražiai riaumotų.
Pirmajame ir visuose kituose Klaipeda Motor BBQ festivaliuose pasirodei su 5 serijos BMW. Palyginus su tuo ką matėme pirmajame festivalyje ir paskutinį kartą surengtame, vaizdas skiriasi kardinaliai.
Donatas – Tam, kad pasiekti dabartinį vaizdą, teko daug darbo, laiko, ir iššūkių gyvenime turėti. Su savąja valgėme ryžius bei makaronus, nes norėjome viską pasidaryti kuo greičiau, bet kaina projekto buvo didelė.
Sunkiausia buvo paruošti kėbulą dažymui, bet šioje situacijoje man padėjo bičiulis iš Šiaulių – Deividas. Pats būčiau pražuvęs, nes nebuvo taip lengva kaip maniau.
Atsisakytų variantų realiai nebuvo, apart turbinos dėjimo (norėjau, nedaug trūko, bet.. kada nors vėliau gal). Šiaip viskas ką norėjau – padaryta su draugų, savosios ir uošvio pagalba. Mašina pervirinta, perdažyta ir visiškai viskas joje pakeista ir sutvarkyta.
Jau balandžio 24-26 dienomis vyksiančio „Klaipėda Motor BBQ“ festivalio organizatoriai mojuoja burtų lazdelėmis, jog retkarčiais nedėkingi ir permainingi vasaros orai nesutrukdytų ilgojo automaniško savaitgalio.
Nors pasiruošimas festivaliui nenutrūksta net ir esant ypatingai blogam orui, šiemet įvyksiančiame „Klaipėda Motor BBQ“ tikimasi sulaukti ne tik naujų, bet ir ilgamečių dalyvių, kurie nepraleisdavo progos vieną vasaros savaitgalį praleisti tarp kitų benzingalvių. Visgi – tai tradicija.
Jau artėjantį savaitgalį įvyksiančiame „Klaipėda Motor BBQ“ galėsite išvysti ilgametį šio festivalio svečią – Donatą, bei jam priklausantį 5 serijos BMW, su kuriuo vaikinas ruošiasi pretenduoti ne į vieną, bet į kelias nominacijas.
(nuotr.
RayonSquad)
„Tad iš kur ta meilė automobiliams“, – paklausėme Donato.
Donatas – Maždaug prieš 15 metų susipažinau su draugu, kuris turėjo antros kartos „Golfą“. Kadangi iki garažo eidavome pėsčiomis ir iš Golfuko darėme visiškas nesąmones (buferiai iš makroflekso, naikinome rankenėlės, atlikome porą modifikacijų salone ir pan), taip atsirado dar didesnis noras krapštytis prie automobilių.
Ar pirminis susidomėjimas paskatino domėtis, pavyzdžiui, automobilių sportu? Galbūt iš karto norėjosi gilintis į technines detales?
Donatas – Taip, kadangi turėjau gerą mokytoją, kurios šioje srityje labai padėdavo. Tiesiog aš laužiau automobilį – jis tvarkydavo ir tuo pačiu mokino kaip viską teisingai atlikti. Buvau tas, kuris sugebėdavo nutraukti visus, net ir nenutraukiamus varžtus. Man modifikuodavo automobilį, o aš viską išbandydavau trasoje ar kur kitur. Oi, buvo visko.. Labai smagu tai prisiminti!
Kokią įtaką tavo žinios apie automobilius turėjo renkantis pirmąjį automobilį? Koks jis buvo ir kodėl?
Donatas – Pirmasis mano automobilis buvo 5 serijos BMW (E34). Jis turėjo 2,0 litrų variklį. Jį pirkau iš senuko, nes tikėjomės, jog bus gyvas variklis ir gerai važiuos. Nors žadėjau pirkti kregždę, tačiau kai pasiėmiau „E34“, supratau jog šis modelis yra nerealus ir man tinkantis.
Ar su pirmuoju automobiliu pradėjai eksperimentuoti su modifikacijomis?
Donatas – Su pirmuoju pitaku buvo pradėta mokintis šonaslydžio. Užvirinom reduktorių ir išvykau mokintis driftinti. Buvo daug visko, bet nebuvo gaila. O įsigijęs dabartinį „E34“ pradėjau daugiau eksperimentuoti ir modifikuoti.
Spyruoklių pjovimas, didesnio skersmens ratlankiai ar kito išmetimo bakelio montavimas buvo įprasta praktika siekiant automobiliui suteikti išskirtinumo. Koks buvo tavo receptas?
Donatas – Kadangi dabartinį „E34“ turiu 10 metų – buvo viskas:pjautos spyruoklės, „E32“ šakės, perrinktas variklis, kad geriau važiuotų. Jis taip pat matė ir šonaslydžio treniruočių, ir jeigu galima taip pasakyti, turėjo iškentėti mano hiperaktyvumą. Tačiau kai mano draugas ir mechanikas, Deividas, išvyko į užsienį, aš nusprendžiau, jog reikia kažko ramiau – taip prasidėjo „Stance“ stiliaus automobilio amžius. Tuomet jau daugiau dėmesio skyriau didesniems ratams, tiesiam išmetimui. Suvokus kad tiesus išmetimas yra žiauru, teko jį koreguoti, jog pitakėlis gražiai riaumotų.
Pirmajame ir visuose kituose Klaipeda Motor BBQ festivaliuose pasirodei su 5 serijos BMW. Palyginus su tuo ką matėme pirmajame festivalyje ir paskutinį kartą surengtame, vaizdas skiriasi kardinaliai.
Donatas – Tam, kad pasiekti dabartinį vaizdą, teko daug darbo, laiko, ir iššūkių gyvenime turėti. Su savąja valgėme ryžius bei makaronus, nes norėjome viską pasidaryti kuo greičiau, bet kaina projekto buvo didelė.
Sunkiausia buvo paruošti kėbulą dažymui, bet šioje situacijoje man padėjo bičiulis iš Šiaulių – Deividas. Pats būčiau pražuvęs, nes nebuvo taip lengva kaip maniau.
Atsisakytų variantų realiai nebuvo, apart turbinos dėjimo (norėjau, nedaug trūko, bet.. kada nors vėliau gal). Šiaip viskas ką norėjau – padaryta su draugų, savosios ir uošvio pagalba. Mašina pervirinta, perdažyta ir visiškai viskas joje pakeista ir sutvarkyta.