Kaip ir jau Jungtinėse Valstijose ir Pietų Korėjoje parduodamas „Genesis G70“ sedanas, praktiškesnį kėbulo tipą turintis universalas yra kone identiškų išmatavimų: 4,6 metro ilgio, 1,8 metro pločio ir 1,4 metro aukščio.
Palyginus su pagrindiniu „Genesis G70 Shooting Brake“ analogu iš BMW stovyklos, korėjietiškas automobilis yra truputėlį trumpesnis, tokio paties pločio bei praktiškai tokio paties aukščio kaip 3 serijos BMW universalas.
Bendrovės atstovų teigimu, universalas buvo sukurtas atsižvelgiant į elementarią statistiką. Europoje, kur šioje automobilių klasėje dominuoja „Audi A4“, 3 serijos BMW ir C klasės „Mercedes-Benz“, didžiąją pardavimų dalį sudaro ne bet kas, o universalai.
Supratę, jog universalai yra tas kėbulo tipas, kuriam europiečiai nėra abejingi, „Genesis“ tikisi, jog jų pasiūlymas padės lengviau įsitvirtinti rinkoje, kurioje „Lexus“ iki šiol negali sudaryti rimtesnės konkurencijos europietiškiems grandams.
„Genesis“ save pristato kaip aukštesnės klasės automobilių gamintoją ir tai turėtų atsispindėti ne tik kainodaroje, bet ir surinkimo kokybėje, apdailos medžiagose ar technologijų arsenale.
Tuo tarpu techninė automobilio pusė nebus tokia neprilygstama kaip automobilio dizainas. „Genesis G70 Shooting Brake“ naudoja nemažą dalį tokių pačių ingredientų, kuriuos galime rasti europiečiui nemylimame „Kia Stinger“. Tame tarpe ir 3,3 litro, 6 cilindrų, 370 arklio galių išvystanti jėgainė, leisianti universalui iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 5 sekundes.
Verta pažymėti, jog 6 cilindrų variklį turinti versija jau standartinėje įrangoje turės adaptyvius amortizatorius, elektroniniu būdu valdomą riboto praslydimo diferencialą bei didžiulius „Brembo“ stabdžius. Visgi, jeigu jau automobilis turi galingą variklį, jis taipogi turi turėti ir atitinkamą stabdžių sistemą.
Kol versija su V6 agregatu bandys gundyti, pavyzdžiui, „BMW M340i“, daugeliui įkandamesnė modifikacija turės 2 litrų, 4 cilindrų širdį su turbokompresoriumi. Pastaroji pasiūlys 255 AG ir 353 Nm.
Iki šiol nėra žinoma ar universalas bus siūlomas su dyzeliniu varikliu, tačiau geriau apsidrauskite ir neturėkite pernelyg didelių vilčių.
„Genesis“ tam tikrose šalyse universalą siūlys ne tik su galinių, bet ir su visų varančiųjų ratų pavara, tačiau galutinį variklių ir transmisijų derinius „Genesis“ dar tik ruošiasi paskelbti.
Per ateinančius 12 mėnesių prie šio modelio prisijungs „G70“ ir „G80“ sedanai, „GV70“ ir „GV80“ visureigiai. Neabejotinai, vėliau pasirodys ir elektra varomos mašinos, kurios bus be galo svarbios norint įsitvirtinti Europoje, kur elektromobilių paklausa auga sulig kiekvienu mėnesiu.