Įsigijo – atsitiktinai
„BMW“ markės kūriniams silpnybę turintis Žilvinas nuo pat pirmosios akimirkos, kai jam šovė į galvą susirasti didesnį ir galingesnį automobilį, svajojo apie 5 serijos sedaną su didingu V formos, 8 cilindrų varikliu, kurio griausmingą murkimą būtų galima išgirsti stovint kitame daugiabučio stovėjimo aikštelės kampe. Prieš tai išbandęs „Rover 618i“ sedaną, o vėliau – įžymiąją kregždę su 1,8 litro darbinio tūrio motoru, Žilvinas buvo pasiruošęs persėsti į gerokai aukštesnės klasės ratuotį.
Vis dėlto, ilgai kurptą svajonę apkartino potencialių kandidatų gretos. Pasak Žilvino, šiais laikais yra pakankamai sudėtinga surasti padoresnį egzempliorių su V8 varikliu. Išnaršius kelių naudotų automobilių skelbimų portalų rezultatus, Žilvinas priėmė sprendimą įsigyti modelį, kurio galinius ratus suktų ne 8, o 6 cilindrų benzininis variklis.
„Šio sprendimo nesigailiu iki šiol“, – priduria šiuo metu Olandijoje gyvenantis Žilvinas.
Pasikeitė – neatpažįstamai
Kaip ir daugelis automanų, naują ratuotį įsigijęs vaikinas negalvojo apie grandiozinius planus, neieškojo bendraminčių žandikaulius atlaisvinančių ratlankių ar kardinaliai automobilio elgesį kelyje pakeisiančių ratlankių. Vietoj to Žilvinas pasielgė racionaliai – pašalino akivaizdžius trūkumus ir pradėjo „E39“ naudoti kiekvieną mielą dieną, bet... : „Gavosi taip, kad iš naujo perdažiau automobilio kėbulą, suradau originalius „M5“ veidrodėlius, sumontavau iš naujo persiūtas sėdynes ir kitas interjero detales, priekines sėdynės su masažo funkcija paėmiau iš „E38“ modelio, sumontavau JAV rinkai skirto modelio bagažinės dangtį, uždėjau 19 colių „M-Parallel“ skirtingų pločių ratlankius, įdėjau originalų „M5“ prietaisų skydelį, kuris funkcionuoja kaip ir „M5“ modelyje“, – atliktų darbų sąrašą vardina Žilvinas.
„Visų atliktų modifikacijų neįvardinsiu, nes dabar bus sunku viską atsiminti. Atliktų darbų sąrašas labai ilgas, bet galutinį rezultatą matote patys“, – priduria automanas.
Parduoti neplanuoja
Daugelis sutiks, jog laikui nepavaldi „E39“ modelio karta dabar gali padėti uždirbti aukso kalnus. Įvairios, skirtingos „E39“ egzempliorių nuotraukos ir pardavėjų prašomos kainos retkarčiais sukelia milžinišką diskusiją ir šypseną automobilių entuziastų veiduose. Vis dėlto, jeigu atsiranda žmonių, kurie yra linkę mokėti prašomą sumą, vargu ar šiam 5 serijos atstovui artimiausiu metu pavyks ištrūkti iš populiariausių ir geidžiamiausių automobilių sąrašo.
Žilvino garaže stovintis ir į bendro naudojimo kelius tik ypatingomis progomis išriedantis egzempliorius labai dažnai patenka į „BMW“ entuziastų akiratį, kurie net nesudvejoję norėtų įsigyti puikiai išlaikytą ir ne vieną modifikaciją turintį automobilį.
„Automobilį turiu tik trejus metus, bet planų ar noro juo atsikratyti dar nėra, ir greičiausiai nebus. Net ir nepaisant to, jog nuolatos sulaukiu įvairiausių pasiūlymų. Geriau tegu stovi garaže – juk valgyti neprašo. Be to, automobilis pareikalavo ne tik daug pinigų, bet ir nervų, bet jeigu vėl atsidurčiau tokioje pačioje situacijoje – daryčiau viską kitaip.“