Vienas įspūdingiausių ir gražiausių Giotto Bizzarrini darbų yra štai šis „Iso Grifo A3/C Stradale“. Nors iš pradžių šis automobilis turėjo dėvėti „Bizzarrini“ markės ženkliuką, tačiau projektą finansavęs „Iso“ kompanijos įkūrėjas Renzo Rivolta pasinaudojo padėtimi ir sutarė, jog naujasis modelis Renzo Rivolta atlygis.
„Iso Grifo A3/C Stradale“ iš esmės buvo bendro naudojimo keliams skirtas lenktyninis automobilis. Lengvas, aerodinamiškas ir labai greitas. Kadangi priekyje buvo sumontuotas 8 cilindrų „Chevrolet Corvette“ variklis, nereikėtų stebėtis, jog jis anuomet buvo greitesnis už daugelį varžovų. Juk didžiulis sukimo momentas ir 350 arklio galių duoda savo.
Nuo automobilio pristatymo, 1963 metais, praėjus 18 mėnesių ir pasiekus pavydėtinų rezultatų, abiejų specialistų ir automobilių entuziastų keliai išsiskyrė. Renzo Rivolta norėjo, kad Giotto Bizzarrini skirtų daugiau dėmesio tiems modeliams su kuriais būtų galima važinėti bendro naudojimo keliais, tuo Giotto Bizzarrini jorė visiškai kitos veiklos ir stengėsi visą dėmesį skirti lenktynėms skirtiems bolidams.
Per šešeris metus „Iso“ pagamino maždaug 150 „Grifo A3“ modelių, iš kurių net 70 buvo „A3/C Stradale“ versijos. Pastarosios buvo paklausios ne tik Italijoje, bet ir Prancūzijoje, Vokietijoje ir net Japonijoje.