• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelis inžinierių pasakytų, kad garo varikliai yra atgyvena. Jie - tiesiog nėra tinkama alternatyva šiuolaikiniams vidaus degimo varikliams ir galingoms turbinoms, kurios savo darbą atlieka žymiai geriau.
Vis gi, prieš 100 metų viskas buvo kitaip. Kol daugelis stengėsi tobulinti benzininius variklius, nemažai žmonių ir kompanijų naudojo laiko patikrintą garo mašiną.
Sentimentų šiam kūriniui nestokojantis menininkas Michal'as Zahradnikas, visame pasaulyje žinomas dėl įvairiausių skulptūrų ir kitų įmantrių kūrinių, kurie būna pagaminti iš stiklo. Ne išimtis ir šis meno kūrinys.
Stūmokliai, velenas ir kitos smulkios detalės buvo pagamintos iš stiklo. Tad patys dabar įsivaizduokite, kiek laiko reikėjo sukurti tokį meno kūrinį.

Daugelis inžinierių pasakytų, kad garo varikliai yra atgyvena. Jie - tiesiog nėra tinkama alternatyva šiuolaikiniams vidaus degimo varikliams ir galingoms turbinoms, kurios savo darbą atlieka žymiai geriau.
Vis gi, prieš 100 metų viskas buvo kitaip. Kol daugelis stengėsi tobulinti benzininius variklius, nemažai žmonių ir kompanijų naudojo laiko patikrintą garo mašiną.
Sentimentų šiam kūriniui nestokojantis menininkas Michal'as Zahradnikas, visame pasaulyje žinomas dėl įvairiausių skulptūrų ir kitų įmantrių kūrinių, kurie būna pagaminti iš stiklo. Ne išimtis ir šis meno kūrinys.
Stūmokliai, velenas ir kitos smulkios detalės buvo pagamintos iš stiklo. Tad patys dabar įsivaizduokite, kiek laiko reikėjo sukurti tokį meno kūrinį.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų