Jeigu kada esate matę „Pontiac Barnette Hearse“ iš arti, turbūt pastebėjote, kad jis yra per trumpas ir per žemas. Ir jūs būsite visiškai teisūs, nes vyras ne tik nupjovė stogą, bet ir patrumpino ratų bazės ilgį. Tačiau sukapoti automobilio kėbulą buvo vienas malonumas, nes prieš akis laukė sunkiausias darbas - surasti tinkamą važiuoklę, nes šis „Pontiac“ į vyro dirbtuves atvyko dėvėdamas tik nušiurusį švarką. Tuo tarpu kelnės (važiuoklė) mėtėsi kažkur kitame Jungtinių Amerikos Valstijų gale.
Puikiu donoru šiam projektui tapo 1985 metais pagamintas „Chevrolet Monte Carlo“. Teko šiek tiek praplatinti ir prailginti „Monte Carlo“ važiuoklę, tačiau jinai su išskėstomis rankomis priėmė šeštą dešimtmetį menantį „Pontiac“ kėbulą.
„Hot Rod'ų“ ir kitų antikvarinių gėrybių mylėtojas išmanydamas savo darbą labai greitai pastatė „Pontiac“ ant kojų, tačiau tada atėjo metas pagalvoti apie automobilio jėgainę. Į pakankamai platų variklio skyrių būtų galima sutalpinti nors ir 10 cilindrų variklį ir dar liktų vietos porai karvių, tačiau vyras nusprendė, kad šiam „Pontiac“ tiks „Buick Fireball“ motoras.
Kol kas, projektas atrodo lyg būtų užbaigtas, tačiau automobilių mėgėjai puikiai žino, kad pabaiga bus tik tada, kai automobilį parduosite arba jūs numirsite. Bent jau dabar, šio „Rat Rod'o“ šeimininkas ieško keletos labai retų detalių ir galvoja apie galimybę „Pontiac“ prispausti prie žemės. Galvojama apie reguliuojamo aukščio amortizatorius arba orinės pakabos komplektą, tačiau kaip iš tikrųjų - parodys laikas.