„323i“ pagrindu sukurtas automobilis nuo standartinės versijos skyrėsi šiek tiek patobulintu benzininiu varikliu, naujais pakabos komponentais ir keliomis apdailos detalėmis.
Benzininis motoras buvo aprūpintas „Mahle“ firmos stūmokliais, „Alpina“ meistrų pagamintu alkūniniu velenu. Priekyje sumontuotas motoras taip pat pasižymėjo didesne cilindrų kompresija, „Alpina“ išmetimo sistema, įpurškimą valdančiu kompiuteriu ir modifikuota degimo kamera. Visi šie patobulinimai padidino variklio galią iki 210 AG ir 270 Nm.
Jeigu tokio variklio poreikiams patenkinti neužtekdavo, šio modelio pirkėjai visada galėjo pasirinkti versiją su 3.5 litro benzininiu motoru, kuris išvystydavo 260 arklio galių ir 346 Nm sukimo momentą. Tačiau į šios istorijos herojus turi silpnesnę, tačiau ne prastesnę širdį.
Taigi, kokia istorija slypi už šio automobilio? Kaip jis atsidūrė pas dabartinį savininką? Ir kodėl jis nusprendė už protu nesuvokiamą sumą įsigyti daužtą „Alpina“?
Vieno atsakymo į šiuos klausimus nėra, nes viskas prasidėjo dar 2001 metais, kai Ronny pradėjo ieškoti savo svajonių automobilių. Tai buvo ne „Ferrari“ ar „Porsche“. Jis nuo pat mažens svajojo apie būtent šį „Alpina“ modelį.
Svajoti apie šį automobilį turėtų ne tik Ronny, bet ir kiekvienas „BMW“ fanas. Nors automobiliui beveik 30 metų, tačiau iki 100 km/val. jis įsibėgėtų per 6.9 sekundės ir pasieks net 230 km/val. maksimalų greitį. Net ir tarp šiuolaikinių automobilių jis nebūtų vadinamas slunkiumi.
Kadangi šių automobilių buvo pagaminta mažiau nei 300, surasti norimą egzempliorių yra pakankamai sunku, net ir Vokietijoje, kurioje pasiūla dažniausiai būna pakankamai didelė.
Po ilgų metų ieškojimo, vietiniame „BMW“ klubo forume atsirado būtent šio „B6“ skelbimas. Kaina buvo priimtina, sudaužyta priekinė mašinos dalis taip pat neatbaidė, tad kodėl nesurizikavus ir nenusipirkus savo svajonės?
Tačiau atvykus pasižiūrėti automobilio - paaiškėjo, jog ši „Alpina“ vienoje vietoje stūksojo daugiau kaip dešimt metų. Po to, kai buvęs automobilio savininkas pateko į avariją, vokiškas sedanas buvo pastatytas į pašiūrę ir ten laukė kada ateis rankoves užsiraitęs automanas ir jį išgelbės.
Ronny teigimu, jis nenorėjo laukti geresnių laikų ir automobilio restauracija atlikti per maždaug vienerius ar dvejus metus. Jam toks scenarijus netiko. Vietoj to, jis kreipėsi į vietinius „BMW“ specialistus, kurie vos per du mėnesius ant kojų pastatė „Alpina B6“.
Galutiniai rezultatai žemiau.